Aktualizacja: 09.05.2025 09:45 Publikacja: 17.03.2010 12:27
Piotr Piątosa, wiceprezes Comarchu
Foto: Comarch
– Na polskim rynku można obserwować podobne zjawiska. Do listy dołączyłbym jeszcze bardzo dużą rolę regulatora – mówi Piotr Piątosa. Zapewnia, że Comarch jest dobrze przygotowany na zmiany potrzeb firm telekomunikacyjnych, w tym rosnące znaczenie usług w modelu ASP. Krakowska spółka swoją ofertę dla operatorów opiera na dwóch liniach produktowych: BSS (business support system) i OSS (operations support system). Sądząc po wynikach pionu telekomunikacyjnego, sprzedaż wspomnianych aplikacji idzie całkiem nieźle. W 2009 r. krakowska spółka miała z tego źródła 150 mln zł przychodów. W tym roku mają się powiększyć o kolejne 20 proc., do 180 mln zł. Z tego 80 proc. ma pochodzić z projektów realizowanych poza Polską.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas