Magda Lemańska Urszula Zielińska
Z Dominikiem Libickim, prezesem Cyfrowego Polsatu, o rynku telewizji płatnej, nowych usługach i inwestycjach w nowe technologie rozmawiają Magdalena Lemańska i Urszula Zielińska. Ilu nowych abonentów mogą jeszcze przyłączyć satelitarne platformy cyfrowe i jakie będzie w przyszłym roku tempo ich pozyskiwania?
http://archiwum.parkiet.com/artykul/667168_Kabel_nie_dotrze_tam__gdzie_prowadzimy_dzialalnosc.html (dostęp płatny)
Puls Biznesu
Dialog poprowadzi światłowody pod strzechy
Katarzyna Latek
Operator kupił nyską sieć informatyczną. To nie koniec przejęć. Telefonia Dialog od początku roku ruszy ostro z inwestycjami. Rozpocznie budowę sieci światłowodowej za 56 mln zł.
http://bonnierbusinesspolska.pb.pl/Issue.aspx?id=f8fead94-25f2-4254-b876-b3c41a93a64d&date=2009-12-22 (dostęp płatny)
Rzeczpospolita
Cyfrowy Polsat stawia na nowe usługi
Magdalena Lemańska, Urszula Zielińska
Platforma rozważa oferowanie swoich usług za pośrednictwem Internetu – dowiedziała się „Rz”. Kierowana przez Dominika Libickiego spółka wprowadziła niedawno wideo na żądanie do swojej oferty satelitarnej. Z usługi od kilku tygodni mogą korzystać abonenci Cyfrowego Polsatu.
http://new-arch.rp.pl/artykul/913230_Cyfrowy_Polsat_stawia_na_nowe_uslugi.html (dostęp płatny)
Reklama mobilna w głównym nurcie marketingu
Tomasz Boguszewicz
Spadające ceny zaawansowanych smartfonów, społecznościowe aplikacje w telefonach, mobilny dostęp do wyszukiwarek internetowych oraz oparte na usługach nawigacyjnych usługi związane z lokalizacją użytkownika. Te czynniki według amerykańskiej firmy eMarketer sprawią, że w ciągu najbliższych dwóch lat wysokość wydatków na reklamę w urządzeniach mobilnych na rynku amerykańskim podwoi się w stosunku do tego roku i na koniec 2011 r. sięgnie ok. 830 mln dol.
http://new-arch.rp.pl/artykul/913204_Reklama_mobilna_w_glownym_nurcie_marketingu.html (dostęp płatny)
Sieć podbiera widzów telewizjom
Magdalena Lemańska
Przybywa internautów korzystających z materiałów innych mediów. Coraz mniej czasu spędzają przed telewizorami. W Polsce z Internetu korzysta, choćby tylko sporadycznie, już 57 proc. obywateli, a coraz więcej z nich w sieci przegląda media, które jeszcze kilka lat temu odbierali wyłącznie tradycyjną drogą.
http://new-arch.rp.pl/artykul/913226_Siec_podbiera_widzow_telewizjom.html (dostęp płatny)