Reklama

Jedna trzecia Polaków aktywna cyfrowo

Internauci w naszym kraju nie chcą płacić za treści w sieci, wolą telefony komórkowe od stacjonarnych i nie stronią od bankowości internetowej – wynika z raportu KPMG

Publikacja: 26.01.2012 16:11

Jedna trzecia Polaków aktywna cyfrowo

Foto: KPMG

Mobilność to główny trend, który radykalnie zmienił zachowania użytkowników technologii cyfrowych i internetu w ciągu ostatnich pięciu lat – podaje raport firmy doradczej KPMG „Consumer&Convergence V. Zintegrowany styl życia”. Badanie to przeprowadzono z udziałem 10 tys. konsumentów z 31 krajów, w tym z Polski.

– Raport jest reprezentatywny dla około jednej trzeciej polskiego społeczeństwa, którą objąć można terminem „ludzie aktywni cyfrowo” – twierdzi Jerzy Kalinowski, partner w KPMG Advisory.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama