Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 02.07.2025 02:51 Publikacja: 12.10.2011 14:16
– Rozpoczynamy na grupie kilku tysięcy klientów testy technologii, która pozwala eliminować reklamę ze strumienia mobilnej transmisji danych. Potrwają one kilka najbliższych miesięcy – powiedział podczas dzisiejszej konferencji Warsaw International Media Summit Miroslav Rakowski, prezes zarządu Polskiej Telefonii Cyfrowej. Funkcjonalność ma być gotowa do produkcyjnego wykorzystania na wiosnę (marzec) przyszłego roku.
Koncepcja roboczo określane przez PTC, jako „Szczupły i Sprawny Internet” (SSI) ma pozwolić na ograniczenie wolumenu transmisji danych podczas przeglądania stron WWW o ok. 20 proc., na jakie szacuje PTC obciążenie elektronicznymi formami reklamowymi (podczas konferencyjnej symulacji wyliczono 15 proc. obciążenia reklamą na sześciu dużych portali i serwisach).
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas