Reklama
Rozwiń

T-Mobile zaczyna testy platformy antyreklamowej

Publikacja: 12.10.2011 14:16

– Rozpoczynamy na grupie kilku tysięcy klientów testy technologii, która pozwala eliminować reklamę ze strumienia mobilnej transmisji danych. Potrwają one kilka najbliższych miesięcy – powiedział podczas dzisiejszej konferencji Warsaw International Media Summit Miroslav Rakowski, prezes zarządu Polskiej Telefonii Cyfrowej. Funkcjonalność ma być gotowa do produkcyjnego wykorzystania na wiosnę (marzec) przyszłego roku.

Koncepcja roboczo określane przez PTC, jako „Szczupły i Sprawny Internet” (SSI) ma pozwolić na ograniczenie wolumenu transmisji danych podczas przeglądania stron WWW o ok. 20 proc., na jakie szacuje PTC obciążenie elektronicznymi formami reklamowymi (podczas konferencyjnej symulacji wyliczono 15 proc. obciążenia reklamą na sześciu dużych portali i serwisach).

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play