Reklama
Rozwiń
Reklama

Kantar Media: Plus zaoszczędził najwięcej na reklamie

Publikacja: 28.01.2013 14:31

Wydatki na reklamę ponoszone przez telekomy na promocję usług i brandów w tradycyjnych mediach były o ponad 190 mln zł niższe niż w 2011 roku – wynika z przekazanych nam danych Kantar Media (cennikowe, bez rabatów). Mimo to, ponad 2 mld zł wydane na ten cel stawiają operatorów w gronie najcenniejszych reklamodawców.

Swoje budżety marketingowe ograniczyli w ubiegłym roku Polkomtel (Plus), PTC (T-Mobile) i P4 (Play).

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama