Aktualizacja: 15.05.2025 17:13 Publikacja: 28.01.2013 14:31
Wydatki na reklamę ponoszone przez telekomy na promocję usług i brandów w tradycyjnych mediach były o ponad 190 mln zł niższe niż w 2011 roku – wynika z przekazanych nam danych Kantar Media (cennikowe, bez rabatów). Mimo to, ponad 2 mld zł wydane na ten cel stawiają operatorów w gronie najcenniejszych reklamodawców.
Swoje budżety marketingowe ograniczyli w ubiegłym roku Polkomtel (Plus), PTC (T-Mobile) i P4 (Play).
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas