Kantar Media: Plus zaoszczędził najwięcej na reklamie

Publikacja: 28.01.2013 14:31

Wydatki na reklamę ponoszone przez telekomy na promocję usług i brandów w tradycyjnych mediach były o ponad 190 mln zł niższe niż w 2011 roku – wynika z przekazanych nam danych Kantar Media (cennikowe, bez rabatów). Mimo to, ponad 2 mld zł wydane na ten cel stawiają operatorów w gronie najcenniejszych reklamodawców.

Swoje budżety marketingowe ograniczyli w ubiegłym roku Polkomtel (Plus), PTC (T-Mobile) i P4 (Play).

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont