Aktualizacja: 11.05.2025 02:22 Publikacja: 29.12.2010 11:01
[b]Research In Motion[/b], producent smartfonów [b]BlackBerry[/b], sprzeda w 2011 r. około 700 tys. sztuk tabletu [b]PlayBook[/b] – przewiduje [b]Shaw Wu[/b], analityk firmy [b]Kaufman Bros[/b]. To bardzo mało w porównaniu z liderem rynku, tabletem [b]Apple iPad[/b], który w 2010 r. sprzedał się w ilości ok. 10 mln egzemplarzy, z czego ok. 65 proc. przypada na modele z modułem łączności 3G (dane za [b]Morgan Stanley[/b]), oraz [b]Samsungiem Galaxy Tab[/b], który znalazł już ponad milion nabywców.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas