Aktualizacja: 09.05.2025 16:39 Publikacja: 08.02.2012 09:56
Aż 65 proc. internautów deklaruje, że tworzy własne treści, które później publikuje m.in. w serwisach społecznościowych.
Jednocześnie 85 proc. użytkowników Sieci przyznaje, że dzieli się znalezionymi w Internecie materiałami ze znajomymi – wynika z badania przeprowadzonego w styczniu tego roku przez agencję social media Think Kong i serwis badawczy StudentsWatch.pl.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas