Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 08:22 Publikacja: 04.05.2012 13:59
Wejście na francuski rynek mobilny sieci Free z ultratanią ofertę mocno odbiło się na wynikach operacyjnych jej konkurentów. Grupa France Telecom (do której w Polsce należy Telekomunikacja Polska) straciła w I kw. br. 615 tys. klientów, czyli ok. 2 proc. całej bazy abonenckiej. Jak wynika z danych zaprezentowanych przez FT wejście na rynek Free podniosło dwukrotnie wskaźnik CHURN w jej sieci mobilnej.
FT zapewnia, że – mimo ostrego wejścia na rynek konkurenta – wykona tegoroczny plan przepływów finansowych (FCF). Sygnalizuje jednak, że prognozy na lata 2013-2015 mogą ulec korekcie. Negatywny wpływ wejścia na rynek Free Mobile zrekompensuje częściowo grupie FT umowa o roamingu krajowym z tym operatorem. Wedle FT tempo pozyskiwania klientów i generowanego przez nich ruchu jest takie, że przychody w wysokości 1 mld euro od Free, jakie grupa FT zaplanowała na 6 lat mogą, zostać osiągnięte w 3 lata.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas