Aktualizacja: 14.05.2025 16:53 Publikacja: 08.02.2011 10:27
Foto: ROL
– Skoro takie ustalenie zostało poczynione, cennika nie było, to czemu ruch został wysłany? Nie ma mowy o pomyłce. TATA wykonał kilka próbnych połączeń. Kiedy stwierdził, że jakość jest dobra zaterminował na początek kilkaset tysięcy minut. Potem jednak zakwestionowało wystawione przez nas faktury – mówi Mirosław Janisiewicz. TATA zresztą inaczej przedstawia sprawę: cennik na połączenia [i]fix-to-mobile[/i] został przedstawiony, ale z niskimi stawkami. Łącznie TATA zaterminował za pośrednictwem Mediatela ok. 2 mln minut w sieci Play.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas