Aktualizacja: 19.05.2025 01:13 Publikacja: 29.01.2014 11:11
Z badania „Rynek tabletów w Polsce” przeprowadzonego na zlecenie polskiego oddziału Microsoft w październiku 2013 r. wynika, ze Polacy najczęściej wykorzystują tablety do przeglądania poczty elektronicznej (72 proc.) i stron WWW (64 proc.), nie jest więc zaskoczeniem, że to właśnie przeglądarki internetowe stanowią kategorię najpopularniejszych aplikacji (64 proc.). Nawigacje samochodowe i mapy (45 proc.) oraz prognoza pogody (41 proc.) są następne w kolejności. Pojawia się też duża grupa aplikacji coraz częściej stanowiących podstawy dystrybucji cyfrowych treści: gry (40 proc.), aplikacje edukacyjne (39 proc.), czytniki e-booków (36 proc.) czy streaming muzyki (31 proc.).
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas