Aktualizacja: 21.05.2025 23:40 Publikacja: 16.10.2014 08:00
Na konsolidującym się i obrastającym w dodatkowe pakietowane z telewizją usługi rynki Digital TV Research podliczyło tylko te przychody operatorów płatnej telewizji i telekomunikacyjnych, jakie pochodzą z subskrybowania kanałów telewizyjnych i wideo na żądanie. Z raportu wynika, że w ciągu najbliższych pięciu lat łączne przychody tak podliczonej branży jeszcze wzrosną (do 36,2 mld dol. w 2020 roku), ale będzie to wzrost śladowy, bo zaledwie o 1 proc. – W przypadku 50 ze 103 przeanalizowanych firm, w tym sześciu z dziesięciu największych, te wpływy w tym czasie spadną – podają analitycy. To zarówno skutek nasycenia na rynku, jak i nasilającej się na nim konkurencji, także ze strony serwisów ideo w Internecie.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas