Aktualizacja: 09.05.2025 19:02 Publikacja: 31.10.2011 12:40
Firma ZTE, chiński producent sprzętu telekomunikacyjnego chce zwiększyć swe przychody z rynku amerykańskiego i szykuje ofensywę w segmencie smartfonów, które chce sprzedawać w konkurencyjnych cenach.
Jak mówi w rozmowie dla China Daily, Cheng Lixin, szef ZTE na region Ameryki Północnej, jest to element strategii ZTE określonej skrótem A-C-W (America – China – Worldwide). Chińczycy stawiają sobie za cel zwiększenie znajomości ich marki w USA w ciągu kilku najbliższych lat. Na początek ZTE chce sprzedawać swe smartfony z partnerstwie z amerykańskimi operatorami, który będą je firmować swoją marką. Jednak wejście na amerykański rynek dla chińskiej firmy nie będzie łatwe. Telekomunikacja jest ciągle tam uważana za branżę strategiczną. W zeszłym roku amerykańscy ustawodawcy zwrócili się do Federal Communications Commission ( FCC – amerykański regulator rynku), by zbadała czy kupowanie przez takie firmy jak Sprint Nextel sprzętu u chińskich dostawców Huawei i ZTE nie niesie za sobą niebezpieczeństw dla Ameryki.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas