KOMENTARZ: Tanio kupić, drogo sprzedać, czyli przerost formy nad treścią

Publikacja: 02.12.2011 10:07

141 mln zł, to ładne pieniądze i wcale się nie dziwię, że prezes Piechocki skorzystał z oferty Multimediów Polska. A i klientom Stream Communications na dłuższą metę lepiej będzie w strukturach trzeciej co do wielkości sieci TVK w Polsce, niż w roli jednego z kwadracików w dziwnym patchworku, jakim jest grupa MNI. Nie odmówię sobie jednak przyjemności przytoczenie komunikatu z września 2010 r.

Tak, jak przejęcie kontroli nad Hyperion S.A. przez grupę MNI umożliwiło wzmocnienie naszej pozycji w segmencie usług internetowych świadczonych w oparciu o sieci ethernetowe, tak zakup Stream Communications pozwala nam na mocniejsze wejście w segment usług telewizyjnych i w konsekwencji zaoferujemy naszym klientom pełną paletę usług w atrakcyjnej cenie. Docelowo zależy nam na zwiększeniu wskaźnika multiplikacji tych usług co najmniej 50 prc. w stosunku do obecnego poziomu” – mówi Prezes Marek Południkiewicz. Hyperion S.A. stawia mocno na pakietyzację usług. Zdaniem Zarządu sprzedaż kolejnych produktów do już oferowanych usług umożliwi utrzymanie w dłuższym okresie ARPU na obecnym, atrakcyjnym poziomie. W ramach własnych marek mobilnych w modelu MVNO w grupie MNI – wystartowała już HyperFonia (inne marki to Simfonia, Mobilking, Ezo Mobile), dzięki której ma zwiększyć się atrakcyjność i komplementarność oferty. Usługi mobilne będą równiez oferowane wkrótce abonentom Stream Communications. „Nasz cel do końca 2013 r., to pozyskanie ponad 50 tys. klientów usługi 4 play (telefonia stacjonarna, komórkowa, telewizja i Internet), dzięki przejęciu Stream Communications ten plan na pewno uda się nam zrealizować.” – mówi prezes Marek Południkiewicz.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem