Reklama
Rozwiń
Reklama

Action: Chińskie firmy nie czują polskiego rynku smartfonów

Publikacja: 05.10.2011 11:29

Firma Action, dystrybutor IT jest zainteresowana poszerzeniem swej oferty o smartfony i urządzenia mobilne chińskich marek ZTE i Huawei. – Prowadzimy z tymi producentami rozmowy, ale na razie mamy w wielu punktach duże rozbieżności. Chodzi o takie kwestie jak poziom marży czy stan zapasów – mówi Piotr Bieliński, prezes Action.

Jego zdaniem chińskie firmy „nie czują” polskiego rynku i są nim na razie średnio zainteresowane. – To nie dziwi, skoro w Chinach osiągają ogromne zyski i nie mają praktycznie konkurentów – mówi Piotr Bieliński. W segmencie smartfonów Action obecnie ma podpisane umowy dystrybucyjne z Samsungiem i LG. – Sprzedajmy też oczywiście i inne marki, bo są nimi zainteresowani nasi partnerzy, ale bez oficjalnych umów – mówi Bieliński. – Sprzedaż Action w tym segmencie produktowym szybko rośnie, ale też startowaliśmy niedawno z praktycznie z zerowego poziomu – dodaje.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama