Reklama

Action: Chińskie firmy nie czują polskiego rynku smartfonów

Publikacja: 05.10.2011 11:29

Firma Action, dystrybutor IT jest zainteresowana poszerzeniem swej oferty o smartfony i urządzenia mobilne chińskich marek ZTE i Huawei. – Prowadzimy z tymi producentami rozmowy, ale na razie mamy w wielu punktach duże rozbieżności. Chodzi o takie kwestie jak poziom marży czy stan zapasów – mówi Piotr Bieliński, prezes Action.

Jego zdaniem chińskie firmy „nie czują” polskiego rynku i są nim na razie średnio zainteresowane. – To nie dziwi, skoro w Chinach osiągają ogromne zyski i nie mają praktycznie konkurentów – mówi Piotr Bieliński. W segmencie smartfonów Action obecnie ma podpisane umowy dystrybucyjne z Samsungiem i LG. – Sprzedajmy też oczywiście i inne marki, bo są nimi zainteresowani nasi partnerzy, ale bez oficjalnych umów – mówi Bieliński. – Sprzedaż Action w tym segmencie produktowym szybko rośnie, ale też startowaliśmy niedawno z praktycznie z zerowego poziomu – dodaje.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama