Aktualizacja: 09.05.2025 09:53 Publikacja: 05.10.2011 11:29
Firma Action, dystrybutor IT jest zainteresowana poszerzeniem swej oferty o smartfony i urządzenia mobilne chińskich marek ZTE i Huawei. – Prowadzimy z tymi producentami rozmowy, ale na razie mamy w wielu punktach duże rozbieżności. Chodzi o takie kwestie jak poziom marży czy stan zapasów – mówi Piotr Bieliński, prezes Action.
Jego zdaniem chińskie firmy „nie czują” polskiego rynku i są nim na razie średnio zainteresowane. – To nie dziwi, skoro w Chinach osiągają ogromne zyski i nie mają praktycznie konkurentów – mówi Piotr Bieliński. W segmencie smartfonów Action obecnie ma podpisane umowy dystrybucyjne z Samsungiem i LG. – Sprzedajmy też oczywiście i inne marki, bo są nimi zainteresowani nasi partnerzy, ale bez oficjalnych umów – mówi Bieliński. – Sprzedaż Action w tym segmencie produktowym szybko rośnie, ale też startowaliśmy niedawno z praktycznie z zerowego poziomu – dodaje.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas