Action: Chińskie firmy nie czują polskiego rynku smartfonów

Publikacja: 05.10.2011 11:29

Firma Action, dystrybutor IT jest zainteresowana poszerzeniem swej oferty o smartfony i urządzenia mobilne chińskich marek ZTE i Huawei. – Prowadzimy z tymi producentami rozmowy, ale na razie mamy w wielu punktach duże rozbieżności. Chodzi o takie kwestie jak poziom marży czy stan zapasów – mówi Piotr Bieliński, prezes Action.

Jego zdaniem chińskie firmy „nie czują” polskiego rynku i są nim na razie średnio zainteresowane. – To nie dziwi, skoro w Chinach osiągają ogromne zyski i nie mają praktycznie konkurentów – mówi Piotr Bieliński. W segmencie smartfonów Action obecnie ma podpisane umowy dystrybucyjne z Samsungiem i LG. – Sprzedajmy też oczywiście i inne marki, bo są nimi zainteresowani nasi partnerzy, ale bez oficjalnych umów – mówi Bieliński. – Sprzedaż Action w tym segmencie produktowym szybko rośnie, ale też startowaliśmy niedawno z praktycznie z zerowego poziomu – dodaje.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa