Niższa sprzedaż platform DTH w Strefach Aktywacji

Publikacja: 27.01.2011 13:30

– Podsumowując rok 2010, trudno nie zgodzić się ze stwierdzeniem, że był to rok trudny. Funkcjonując na terenie marketów należących do koncernu [b]Media Saturn Holding[/b], a więc salonów: [b]Media Markt[/b] i [b]Saturn[/b], codziennie obserwowaliśmy ilość klientów odwiedzających zarządzane przez nas Strefy Aktywacji. Szacuję, że ta ilość zmniejszyła się w stosunku do 2009 r. o co najmniej 10 proc. – powiedział [b]Agnieszka Konecka[/b], wiceprezes zarządu [b]Arteria Retail[/b] w artykule opublikowanym niedawno na łamach wewnętrznej publikacji tej firmy sprzedażowej. Arteria Retail prowadzi w placówkach handlowych koncernu MSH 59 własnych stoisk z ofertą usług telekomunikacyjnych.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont