Niższa sprzedaż platform DTH w Strefach Aktywacji

Publikacja: 27.01.2011 13:30

– Podsumowując rok 2010, trudno nie zgodzić się ze stwierdzeniem, że był to rok trudny. Funkcjonując na terenie marketów należących do koncernu [b]Media Saturn Holding[/b], a więc salonów: [b]Media Markt[/b] i [b]Saturn[/b], codziennie obserwowaliśmy ilość klientów odwiedzających zarządzane przez nas Strefy Aktywacji. Szacuję, że ta ilość zmniejszyła się w stosunku do 2009 r. o co najmniej 10 proc. – powiedział [b]Agnieszka Konecka[/b], wiceprezes zarządu [b]Arteria Retail[/b] w artykule opublikowanym niedawno na łamach wewnętrznej publikacji tej firmy sprzedażowej. Arteria Retail prowadzi w placówkach handlowych koncernu MSH 59 własnych stoisk z ofertą usług telekomunikacyjnych.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Materiał Promocyjny
Raportowanie zrównoważonego rozwoju - CSRD/ESRS w praktyce