Aktualizacja: 14.05.2025 04:11 Publikacja: 27.01.2011 13:30
– Podsumowując rok 2010, trudno nie zgodzić się ze stwierdzeniem, że był to rok trudny. Funkcjonując na terenie marketów należących do koncernu [b]Media Saturn Holding[/b], a więc salonów: [b]Media Markt[/b] i [b]Saturn[/b], codziennie obserwowaliśmy ilość klientów odwiedzających zarządzane przez nas Strefy Aktywacji. Szacuję, że ta ilość zmniejszyła się w stosunku do 2009 r. o co najmniej 10 proc. – powiedział [b]Agnieszka Konecka[/b], wiceprezes zarządu [b]Arteria Retail[/b] w artykule opublikowanym niedawno na łamach wewnętrznej publikacji tej firmy sprzedażowej. Arteria Retail prowadzi w placówkach handlowych koncernu MSH 59 własnych stoisk z ofertą usług telekomunikacyjnych.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas