Reklama

Niższa sprzedaż platform DTH w Strefach Aktywacji

Publikacja: 27.01.2011 13:30

– Podsumowując rok 2010, trudno nie zgodzić się ze stwierdzeniem, że był to rok trudny. Funkcjonując na terenie marketów należących do koncernu [b]Media Saturn Holding[/b], a więc salonów: [b]Media Markt[/b] i [b]Saturn[/b], codziennie obserwowaliśmy ilość klientów odwiedzających zarządzane przez nas Strefy Aktywacji. Szacuję, że ta ilość zmniejszyła się w stosunku do 2009 r. o co najmniej 10 proc. – powiedział [b]Agnieszka Konecka[/b], wiceprezes zarządu [b]Arteria Retail[/b] w artykule opublikowanym niedawno na łamach wewnętrznej publikacji tej firmy sprzedażowej. Arteria Retail prowadzi w placówkach handlowych koncernu MSH 59 własnych stoisk z ofertą usług telekomunikacyjnych.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama