Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 29.10.2025 17:09 Publikacja: 27.09.2012 13:43
Jak podaje firma, w pierwszym półroczu kablówki w USA, które wciąż są tam głównymi dostawcami telewizji, straciły 800 tys. abonentów, choć baza ich klientów wykupujących dostęp do szerokopasmowego Internetu rosła. Rósł też rynek operatorów IPTV, którym w analogicznym okresie przybyło 600 tys. klientów.
– W miarę jak rośnie dostęp do szerokopasmowego Internetu, klienci płatnej telewizji przestawiają się na internetowe usługi telewizyjne, które są albo tańsze od tradycyjnych, albo w ogóle darmowe. Serwisy takie, jak Netflix, Hulu czy YouTube to tańsze alternatywy dla klientów płatnej telewizji w niepewnych czasach ekonomicznych, jakie nastały – komentuje Sam Rosen, dyrektor ds. telewizji i wideo w ABI Research. Jego zdaniem na koniec tego roku liczba klientów płatnej telewizji w Ameryce Płn. spadnie w 2012 r. o 0,2 proc.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Prawie 400 tys. numerów komórkowych przeniesiono z sieci do sieci w Polsce w trzecim kwartale 2025 r. Oto jak wy...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas