Aktualizacja: 09.05.2025 08:47 Publikacja: 28.05.2013 15:43
Pod koniec 2012 roku płatną telewizję subskrybowały 804 mln gospodarstw domowych na całym świecie ze 1,43 mld wszystkich –wynika z najnowszego raportu firmy Research and Markets.
Najwięcej nowych abonentów przybyło kablówkom, platformom satelitarnym i operatorom IPTV w rejonie Azji i Pacyfiku. Łącznie jest ich tam już 445 mln, o 40 mln więcej niż przed rokiem. Dojrzałe rynki, jak Ameryka Północna, gdzie liczba klientów zatrzymała się na niecałych 113 mln, nie rosły w ubiegłym roku.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas