Reklama
Rozwiń

Samsung nielegalnie podpiął się pod rządową kampanię DVB-T?

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie, które sprawdzi, czy kampania reklamowa telewizorów Samsunga mogła wprowadzać w błąd, sugerując, że jest częścią rządowej kampanii dotyczącej wprowadzania w Polsce telewizji DVB-T

Publikacja: 17.12.2012 12:50

– Spółka w przekazie reklamowym zawarła wiele elementów naśladujących spoty Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji. Urząd sprawdzi czy reklama wprowadzała konsumentów w błąd  poprzez sugerowanie, że jest częścią kampanii społecznej. W efekcie konsumenci mogą zdecydować się na zakup, którego nie zrobiliby, gdyby nie uzyskali mylącej informacji – podał UOKiK.

Jak informuje, jeśli potwierdzą się te podejrzenia, Samsung Electronics Polska grozi kara finansowa wynosząca do 10 proc. przychodu osiągniętego w roku poprzedzającym wydanie decyzji.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama