Samsung nielegalnie podpiął się pod rządową kampanię DVB-T?

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wszczął postępowanie, które sprawdzi, czy kampania reklamowa telewizorów Samsunga mogła wprowadzać w błąd, sugerując, że jest częścią rządowej kampanii dotyczącej wprowadzania w Polsce telewizji DVB-T

Publikacja: 17.12.2012 12:50

– Spółka w przekazie reklamowym zawarła wiele elementów naśladujących spoty Ministerstwa Administracji i Cyfryzacji. Urząd sprawdzi czy reklama wprowadzała konsumentów w błąd  poprzez sugerowanie, że jest częścią kampanii społecznej. W efekcie konsumenci mogą zdecydować się na zakup, którego nie zrobiliby, gdyby nie uzyskali mylącej informacji – podał UOKiK.

Jak informuje, jeśli potwierdzą się te podejrzenia, Samsung Electronics Polska grozi kara finansowa wynosząca do 10 proc. przychodu osiągniętego w roku poprzedzającym wydanie decyzji.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Materiał Promocyjny
Raportowanie zrównoważonego rozwoju - CSRD/ESRS w praktyce