Aktualizacja: 09.05.2025 13:35 Publikacja: 04.06.2013 17:04
Pojawienie się w Polsce takich serwisów jak Deezer, WiMP, Spotify czy Muzo, które podjęly współpracę z operatorami komórkowymi przyczyniło się do wzrostu rynku muzyki cyfrowej w Polsce.
Potwierdza to Związek Producentów Audio Video, który podał, że cyfrowy rynek sprzedaży muzyki zamknął pierwszy kwartał 2013 roku kwotą ponad 7,2 mln zł, co oznacza ponad 53 proc. wzrost w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas