Reklama
Rozwiń

Nju Mobile: będą urządzenia końcowe bez subsydiów

Publikacja: 28.04.2014 12:44

Nju Mobile, marka Orange Polska obchodzi dziś pierwsze urodziny oficjalnego startu. Z tej okazji menedżerowie telekomunikacyjnej grupy podsumowali pierwszy rok istnienia projektu, przy czym skupiono się głównie na jego komunikacyjnej i marketingowej stronie.

Według Michała Paschalisa-Jakubowicza, dyrektora wykonawczego Orange Polska ds. marketingu masowego, stopień kanibalizacji głównej marki telekomu jest relatywnie niewielki i mniejszy niż przewidywano, gdy planowano jej wprowadzenie.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play