Reklama

Nju Mobile: będą urządzenia końcowe bez subsydiów

Publikacja: 28.04.2014 12:44

Nju Mobile, marka Orange Polska obchodzi dziś pierwsze urodziny oficjalnego startu. Z tej okazji menedżerowie telekomunikacyjnej grupy podsumowali pierwszy rok istnienia projektu, przy czym skupiono się głównie na jego komunikacyjnej i marketingowej stronie.

Według Michała Paschalisa-Jakubowicza, dyrektora wykonawczego Orange Polska ds. marketingu masowego, stopień kanibalizacji głównej marki telekomu jest relatywnie niewielki i mniejszy niż przewidywano, gdy planowano jej wprowadzenie.

– Nju Mobile kradnie marketingowy show Orange – wskazywał również Paschalis-Jakubowicz. Podkreślał przy tym, że choć na wyniki MNP w I kw. br. młoda marka miała swój wpływ, to jednak dodatni bilans przenoszenia numerów odnotowany przez grupę to w dużej mierze efekt sprzedaży usług pod głównym brandem.

Przedstawiciele Orange nie przeczą, że ponieważ w końcu marca z oferowanych pod marką Nju Mobile korzystało 479,2 tys. osób, można założyć że obecnie jest to już ponad pół miliona.

Przez pierwszy rok Nju Mobile było marką SIM-Only.

Reklama
Reklama

– Nie wykluczamy, że w ofercie Nju mobile pojawią się telefony – mówił dziś Paschalis-Jakubowicz, sugerując przy tym, że nie chodzi o budowanie oferty abonamentowej powiązanej z aparatami za złotówkę.

Dyrektor zapowiedział też, że projekt Nju mobile powoli wychodzi na plus i swój próg rentowności osiągnie w tym roku.

Nju mobile pozostać ma marką typu „low cost”. Nie ujawniono, ile przeznaczono na jej promocję w ostatnim roku, ale szacować można tę sumę na niskie kilkadziesiąt milionów złotych.

Telekomunikacja
Internet z KPO mocno opóźniony? Gotowe tylko 25 proc. sieci
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama