Nju Mobile: będą urządzenia końcowe bez subsydiów

Publikacja: 28.04.2014 12:44

Nju Mobile, marka Orange Polska obchodzi dziś pierwsze urodziny oficjalnego startu. Z tej okazji menedżerowie telekomunikacyjnej grupy podsumowali pierwszy rok istnienia projektu, przy czym skupiono się głównie na jego komunikacyjnej i marketingowej stronie.

Według Michała Paschalisa-Jakubowicza, dyrektora wykonawczego Orange Polska ds. marketingu masowego, stopień kanibalizacji głównej marki telekomu jest relatywnie niewielki i mniejszy niż przewidywano, gdy planowano jej wprowadzenie.

– Nju Mobile kradnie marketingowy show Orange – wskazywał również Paschalis-Jakubowicz. Podkreślał przy tym, że choć na wyniki MNP w I kw. br. młoda marka miała swój wpływ, to jednak dodatni bilans przenoszenia numerów odnotowany przez grupę to w dużej mierze efekt sprzedaży usług pod głównym brandem.

Przedstawiciele Orange nie przeczą, że ponieważ w końcu marca z oferowanych pod marką Nju Mobile korzystało 479,2 tys. osób, można założyć że obecnie jest to już ponad pół miliona.

Przez pierwszy rok Nju Mobile było marką SIM-Only.

– Nie wykluczamy, że w ofercie Nju mobile pojawią się telefony – mówił dziś Paschalis-Jakubowicz, sugerując przy tym, że nie chodzi o budowanie oferty abonamentowej powiązanej z aparatami za złotówkę.

Dyrektor zapowiedział też, że projekt Nju mobile powoli wychodzi na plus i swój próg rentowności osiągnie w tym roku.

Nju mobile pozostać ma marką typu „low cost”. Nie ujawniono, ile przeznaczono na jej promocję w ostatnim roku, ale szacować można tę sumę na niskie kilkadziesiąt milionów złotych.

Nju Mobile, marka Orange Polska obchodzi dziś pierwsze urodziny oficjalnego startu. Z tej okazji menedżerowie telekomunikacyjnej grupy podsumowali pierwszy rok istnienia projektu, przy czym skupiono się głównie na jego komunikacyjnej i marketingowej stronie.

Według Michała Paschalisa-Jakubowicza, dyrektora wykonawczego Orange Polska ds. marketingu masowego, stopień kanibalizacji głównej marki telekomu jest relatywnie niewielki i mniejszy niż przewidywano, gdy planowano jej wprowadzenie.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Materiał Promocyjny
Jak wykorzystać potencjał elektromobilności
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?