[srodtytul]Rzeczpospolita [/srodtytul]
Contact center stawiają na rozwiązania chmurowe i mobilne
Nowe technologie. Media społecznościowe będą zyskiwały na znaczeniu przy obsłudze klientów – oceniają eksperci Interactive Intelligence. Mimo ożywienia gospodarczego firmy, które niedawno musiały mocno zaciskać pasa i ciąć koszty, żeby przetrwać, nie spieszą się z odmrażaniem budżetów inwestycyjnych. Co więcej, nadal szukają sposobów na ograniczenie kosztów operacyjnych, równocześnie starając się utrzymać konkurencyjność i wysoką jakość usług.
http://www.archiwum.rp.pl/artykul/1226040-Contact-center-stawiaja-na-rozwiazania-chmurowe-i mobilne.html (dostęp płatny)
Emitel wygrał obsługę cyfrowych kanałów Polskiego Radia
Media. Emitel pokonał Polskie Sieci Nadawcze i Bcast. Przez trzy najbliższe lata będzie dosyłał sygnał cyfrowych kanałów naziemnych Polskiego Radia w Warszawie, Katowicach i aglomeracji śląskiej. Przetarg na dosyłanie sygnału cyfrowego radia naziemnego DAB+ był rozpisany na trzy zadania. Pierwsze obejmowało kodowanie, multipleksację i regionalizację programów radiowych oraz danych dodatkowych (czyli budowę tzw. stacji czołowej), drugie dosył i rozpowszechnianie sygnału cyfrowego radia naziemnego DAB+ w Katowicach i aglomeracji śląskiej, a trzecie analogiczną usługę dla Warszawy i okolic.