Aktualizacja: 09.05.2025 08:28 Publikacja: 27.12.2013 08:00
Foto: ROL
Rpkom.pl: Minęło kilka lat lat odkąd w 2009 r. Netia wprowadziła usługę telewizyjną. Jakie są dziś jej główne wyróżniki?
Małgorzata Seck: Parę lat temu Netia wystartowała z telewizją w dość standardowy sposób: tworząc pakiet najpopularniejszych kanałów. Natomiast to, co szybko okazało się wyróżnikiem to podejście do oferowania HBO a szczególnie HBO GO, czyli aplikacji z bogatą biblioteką filmów i seriali, dostępną nie tylko na ekranie telewizora, ale również komputerach i urządzeniach mobilnych, również poza domem. Na początku to właśnie gównie na HBO GO opierała się komunikacja reklamowa Telewizji Osobistej. Jednak idea, jaka od początku przyświecała firmie polegała na tym, aby stworzyć taką pakietyzację i taką ofertę, która będzie dostępna na wielu ekranach, również poza domem i będzie najlepiej dopasowana pod względem zawartości programowej do naszych klientów, nie oglądając się na rynek i na to co lubi, sprawdził, przetestował…
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas