Świat zmierza w kierunku telewizji a la carte

Oferta ? la carte i pakietyzacja tematyczna to podejście, którego chcą widzowie telewizji na całym świecie. Wiele krajów zaczyna się na nie decydować. Najlepszym przykładem jest Skandynawia. W Kanadzie, odpowiednik polskiej Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji chce wprowadzić regulację nakazującą nadawcom stworzenie takiej oferty – mówi rpkom.pl Małgorzata Seck, dyrektor ds. kontentu telewizyjnego Netii. To m.in. z powodu tych trendów operator podzielił pakiety programów oferowane przez nadawców. W sieci d. Astera udostępni ją najwcześniej na przełomie I i II kw. 2014 r.

Publikacja: 27.12.2013 08:00

Świat zmierza w kierunku telewizji a la carte

Foto: ROL

Rpkom.pl: Minęło kilka lat lat odkąd w 2009 r. Netia wprowadziła usługę telewizyjną. Jakie są dziś jej główne wyróżniki?

Małgorzata Seck: Parę lat temu Netia wystartowała z telewizją w dość standardowy sposób: tworząc pakiet najpopularniejszych kanałów. Natomiast to, co szybko okazało się wyróżnikiem to podejście do oferowania HBO  a szczególnie HBO GO, czyli aplikacji z bogatą biblioteką filmów i seriali, dostępną nie tylko na ekranie telewizora, ale również komputerach i urządzeniach mobilnych, również poza domem. Na początku to właśnie gównie na HBO GO  opierała się komunikacja reklamowa Telewizji Osobistej. Jednak idea, jaka od początku przyświecała firmie polegała na tym, aby stworzyć taką pakietyzację i taką ofertę, która będzie dostępna na wielu ekranach, również poza domem i będzie najlepiej dopasowana pod względem zawartości programowej do naszych klientów, nie oglądając się na rynek i na to co lubi, sprawdził, przetestował…

Pozostało jeszcze 92% artykułu

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku