Reklama
Rozwiń
Reklama

Kto jeszcze dołoży się do Clearwire’a

Grupa Deutsche Telekom, właściciel polskiej Ery? Tak spekuluje Wall Street Journal. Szybki, lecz kosztowny rozwój usług mobilnego dostępu w USA może skłonić niemiecką grupę do dofinansowania spółki, na którą łoży połowa amerykańskiej branży telekomunikacyjnej. Clearwire od czterech lat chłonie pieniądze jak gąbka wodę. Ale dla wielu lepiej go finansować, niż budować sieć samodzielnie.

Publikacja: 02.09.2010 13:39

Kto jeszcze dołoży się do Clearwire’a

Foto: ROL

Jak donosi amerykański dziennik ekonomiczny zarząd amerykańskiej sieci Sprint, która dysponuje kontrolnym pakietem udziałów Clearwire’a, zastanawia się, czy nie dopuścić konkurencyjnego T-Mobile do tej spółki. Clearwire buduje narodową, radiową sieć dostępową w Stanach Zjednoczonych, dzięki dużym zasobom radiowym w swojej dyspozycji. To jednak kosztuje.

[srodtytul]Koszty, koszty, koszty…[/srodtytul]

Pozostało jeszcze 94% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama