Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 19.06.2025 14:26 Publikacja: 13.10.2009 00:00
To oznacza, że na e-faktury zdecydowało się na razie niespełna 1 proc. klientów Telekomunikacji Polskiej (licząc z użytkownikami ISDN 2B+D). Reszta wciąż odbiera zwykłe przesyłki pocztowe.
TP wprowadziła e-faktury ok. 1 roku temu. Operator nie prowadzi regularnej akcji promującej tą usługę, ani nie oferuje żadnych benefitów korzystających z niej klientom. Roczne oszczędności na e-fakturach w porównaniu z tradycyjnymi przesyłkami szacowane są na ok. 35-40 zł rocznie na jednego klienta.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas