Wojna w internecie. Play i UPC ze wspólną ofertą, Orange zbroi markę Nju

W przyszłym tygodniu wspólną ofertę mogą pokazać mogą Play i należący do tej sieci komórkowej operator kablowy UPC. Orange Polska najwyraźniej postanowił ich ubiec. Testuje sprzedaż taniego światłowodu pod marką Nju.

Publikacja: 19.05.2022 10:09

Wojna w internecie. Play i UPC ze wspólną ofertą, Orange zbroi markę Nju

Foto: alphaspirit - stock.adobe.com

Na 25 maja zwołana została pierwsza wspólna konferencja sieci komórkowej Play i telewizji kablowej UPC, które od 1 kwietnia tworzą już jedną grupę. W zaproszeniu nie podano czego dotyczy spotkanie z mediami, ale można spekulować, że będzie to pierwsza wspólna oferta firm, choć jeszcze zapewne nie docelowa (ze względu na świeży status fuzji). 

Analitycy giełdowi podkreślają od chwili, gdy ogłoszona została ta fuzja, że plany nowego konwergentnego gracza to jedno z większych zagrożeń dla prognoz wzrostu wyników Orange Polska. Jak się wydaje, telekom ten właśnie próbuje uprzedzić ruch „nowego” rywala. Wyszedł na rynek z nową propozycją.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Współpraca na Bałtyku kluczem do bezpieczeństwa energetycznego
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń