Reklama
Rozwiń
Reklama

Firmy stawiają na zintegrowaną komunikację z klientami

Konsumenci oczekują kolejnych kanałów do kontaktu z przedsiębiorstwami.

Publikacja: 17.04.2017 19:01

Firmy stawiają na zintegrowaną komunikację z klientami

Foto: 123RF

Standardem stają się narzędzia integrujące różne sposoby na dotarcie do firmy. Kilka lat temu klient aby skontaktować się z firmą miał zazwyczaj do wyboru wizytę w oddziale, zadzwonienie do call center lub wysłać e-maila. Dzisiaj wybór jest znacznie większy, ponieważ dochodzą czaty (także wideo) oraz media społecznościowe.

Wymieniać można jeszcze dalej, ponieważ wciąż pojawiają się nowe rozwiązania. Sztuką jest efektywne zarządzanie wszystkimi kanałami za pomocą jednego narzędzia, na co biznes już znalazł odpowiedź.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Polak znów triumfuje w konkursie Dysona. Jego wynalazek ratuje rzeki
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Biznes Ludzie Startupy
Polska AI pomoże naprawić zęby. Rewolucja w stomatologii?
Biznes Ludzie Startupy
Studia za granicą? Polski start-up otworzył do nich drzwi tysiącom
Biznes Ludzie Startupy
Projekt AE-001. Polacy chcą zrewolucjonizować leczenie alergii
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Biznes Ludzie Startupy
Nadchodzą szybsze i precyzyjne diagnozy. Polacy zaprzęgają AI do medycyny
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama