Reklama

W mediach społecznościowych możesz wypłynąć, ale i karierę zatopić

Wraz z ekspansją social mediów coraz ważniejsza staje się umiejętność budowania tam profesjonalnego wizerunku.

Publikacja: 16.12.2018 18:30

Jeff Weiner, prezes LinkedIn, największego serwisu społecznościowego specjalizującego się w kontakta

Jeff Weiner, prezes LinkedIn, największego serwisu społecznościowego specjalizującego się w kontaktach zawodowych

Foto: Bloomberg

Już ponad dziewięciu na dziesięciu polskich specjalistów i menedżerów ma swój profil na przynajmniej jednym z profesjonalnych portali społecznościowych, najczęściej LinkedIn czy GoldenLine. Co więcej, już 81 proc. z nich w tegorocznym badaniu firmy rekrutacyjnej Antal stwierdziło, że dbają o aktualizację swojego profilu. To spora zmiana w porównaniu z zeszłym rokiem, gdy zaktualizowany profil na portalach określanych często jako networkingowe, czyli pomocne w budowaniu sieci zawodowych kontaktów, miało 70 proc. badanych, a co dziesiąty nie był tam obecny. Teraz ta grupa zmniejszyła się do 7 proc., choć i tak można uznać ją za sporą w sytuacji, gdy jest to skuteczny sposób zwrócenia na siebie uwagi łowców głów i potencjalnych pracodawców.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Strażnik nieba NATO z Gdyni. Polska tarcza antydronowa podbija świat
Materiał Promocyjny
Huawei wyznacza nowy standard bezpieczeństwa magazynów energii
Biznes Ludzie Startupy
„Polski laser”. Ten start-up chce odmienić produkcję smartfonów i chipów
Materiał Promocyjny
Łączność dopasowana do potrzeb przedsiębiorcy
Biznes Ludzie Startupy
Ogrody i plantacje zamiast parkingów i pustostanów. To będzie rewolucja w miastach
Reklama
Reklama