Niedzielny zakaz napędza widzów. Na co chodzimy do kina?

Pierwszy kwartał 2019 r. przyniósł zarówno wzrost widowni, jak i przychodów z biletów. Najpopularniejsze są komedie i filmy dla dzieci.

Publikacja: 09.04.2019 21:05

:„Miszmasz, czyli kogel mogel 3”, komedia w reżyserii Kordiana Piwowarskiego, przyciągnęła prawie 2,

:„Miszmasz, czyli kogel mogel 3”, komedia w reżyserii Kordiana Piwowarskiego, przyciągnęła prawie 2,4 mln widzów.

Foto: mat. pras.

18,63 mln widzów, o 7,7 proc. więcej niż przed rokiem, poszło do kin w Polsce w ciągu pierwszych trzech miesięcy 2019 r. Nieco szybciej – o 8,8 proc., do 354,5 mln zł wzrosły przychody branży ze sprzedaży biletów – wynika z najnowszych danych zebranych przez firmę Boxoffice.pl, do których dostęp uzyskała „Rzeczpospolita”.

Ostrożni optymiści

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Biznes Ludzie Startupy
Polskie tuzy technologii z imponującym projektem. Rzucają wyzwanie USA
Biznes Ludzie Startupy
Bot biegłym rewidentem. Księgowa AI prześwietli firmy
Biznes Ludzie Startupy
Rewolucja w wykrywaniu raka? Guru z Doliny Krzemowej inwestuje w polską firmę
Biznes Ludzie Startupy
Polska firma pomoże pozyskać kluczowy surowiec. Wielka nadzieja medycyny
Biznes Ludzie Startupy
Polacy ze Szkocji rewolucjonizują produkcję mięsa. Nowa alternatywa dla żywych zwierząt
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń