Reklama
Rozwiń

Niedzielny zakaz napędza widzów. Na co chodzimy do kina?

Pierwszy kwartał 2019 r. przyniósł zarówno wzrost widowni, jak i przychodów z biletów. Najpopularniejsze są komedie i filmy dla dzieci.

Publikacja: 09.04.2019 21:05

:„Miszmasz, czyli kogel mogel 3”, komedia w reżyserii Kordiana Piwowarskiego, przyciągnęła prawie 2,

:„Miszmasz, czyli kogel mogel 3”, komedia w reżyserii Kordiana Piwowarskiego, przyciągnęła prawie 2,4 mln widzów.

Foto: mat. pras.

18,63 mln widzów, o 7,7 proc. więcej niż przed rokiem, poszło do kin w Polsce w ciągu pierwszych trzech miesięcy 2019 r. Nieco szybciej – o 8,8 proc., do 354,5 mln zł wzrosły przychody branży ze sprzedaży biletów – wynika z najnowszych danych zebranych przez firmę Boxoffice.pl, do których dostęp uzyskała „Rzeczpospolita”.

Ostrożni optymiści

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes Ludzie Startupy
Niemcy rzucają wyzwanie tanim liniom lotniczym. Z Polski mają pojechać luksusowe nocne pociągi
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Biznes Ludzie Startupy
Firmy będą wynagradzać za oglądanie ich reklam? Polacy szykują rewolucję
Biznes Ludzie Startupy
Twórca Spotify finansuje broń przyszłości. Ten tajemniczy start-up jest już wart miliardy
Biznes Ludzie Startupy
Latający skuter Polaka stał się hitem. Teraz pojawił się kolejny model
Biznes Ludzie Startupy
Digitalizacja musi wzmocnić ludzkie zespoły