Reklama

Technologia, która zmieni zakupy online

Podczas e-zakupów często klient musi pokonać wiele zakładek, zanim trafi na poszukiwany produkt. Może mu wtedy pomóc system do rozpoznawania obrazów.

Publikacja: 11.06.2019 18:10

Rafał Gawłowski, prezes
i założyciel SaveCart

Rafał Gawłowski, prezes i założyciel SaveCart

Foto: mat. pras.

Na ratunek klientom może przyjść system SaveCart, czyli nowatorskie rozwiązania opierające się właśnie na rozpoznawaniu obrazów. Pomysł zakiełkował w głowie założyciela po jego osobistych doświadczeniach podczas internetowych zakupów.

Problem był prosty – chcąc kupić bardzo konkretną rzecz, trzeba przejść przez długi proces filtrowania oferty sklepy internetowego, którego ostateczny wynik i tak wiązał się z koniecznością „przeklikania się” przez kilka stron wyników.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Studia za granicą? Polski start-up otworzył do nich drzwi tysiącom
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Biznes Ludzie Startupy
Projekt AE-001. Polacy chcą zrewolucjonizować leczenie alergii
Biznes Ludzie Startupy
Nadchodzą szybsze i precyzyjne diagnozy. Polacy zaprzęgają AI do medycyny
Biznes Ludzie Startupy
Potężny inwestor z USA stawia na polskie roje dronów. AI sercem projektu
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Patronat Rzeczpospolitej
Znamy laureatów e-Commerce Polska Awards 2025!
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama