Dramat w car-sharingu? Firma bierze się za e-zakupy

Jedna z największych firm car-sharingowych, Traficar, rusza z usługą dostawy zakupów do domu. To odpowiedź na epidemię koronawirusa i sposób pokonania kryzysu związanego ze spadkiem popytu na usługi wynajmu aut.

Publikacja: 09.04.2020 14:54

Usługi car-sharingu znalazły się w dołku z powodu koronawirusa

Usługi car-sharingu znalazły się w dołku z powodu koronawirusa

Foto: Bloomberg

– Zamiast biernie narzekać na rzeczywistość, działamy. Zakupowe auta Traficara wjechały dziś do stolicy. Startujemy też z platformą on-line, która pomoże realizować zakupy bez wychodzenia z domu – mówi Konrad Karpiński, dyrektor Traficara.

CZYTAJ TAKŻE: Koronawirus nakręcił boom na e-zakupy. Bez kontaktu z klientem

Jego zdaniem firma w ten sposób ułatwi Polakom życie w czasie epidemii COVID-19. Nowa usługa, o nazwie TrafiSzop, dostępna będzie na razie w Warszawie. Zamówienie można skłądać przez internet lub telefonicznie. – Zakupy dostarczymy bezdotykowo i zostawimy je pod drzwiami. Regularnie czyścimy i dezynfekujemy nasze samochody, stosujemy środki ochrony i zabezpieczamy zakupy – wylicza Karpiński.

Jak podkreśla, e-zakupy mają być realizowane nawet w cztery godziny od zamówienia. Ale standardem będzie dostawa w ciągu doby. Zrealizuje je flota obsługowa i dostawcza Traficara (niezależna od floty dostępnej w ramach car-sharingu).

CZYTAJ TAKŻE: Internet jednak nie pomógł, restauracje będą znikać

Aktualnie TrafiSzop współpracuje z siecią Mokpol, która posiada 19 sklepów w Warszawie. – Lada moment wystartujemy w kolejnych lokalizacjach. Na liście produktów, które klienci mogą wybrać znajduje się 150 rzeczy, będzie ona sukcesywnie powiększana. Wybraliśmy je w taki sposób, żeby nie zabrakło tych niezbędnych na co dzień. Przewozimy produkty ważące nawet do 25 kg – dodaje dyrektor Traficara.

– Zamiast biernie narzekać na rzeczywistość, działamy. Zakupowe auta Traficara wjechały dziś do stolicy. Startujemy też z platformą on-line, która pomoże realizować zakupy bez wychodzenia z domu – mówi Konrad Karpiński, dyrektor Traficara.

CZYTAJ TAKŻE: Koronawirus nakręcił boom na e-zakupy. Bez kontaktu z klientem

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Materiał partnera
Możemy zaprosić klienta w sam środek akcji
Materiał partnera
PZU szuka innowacji w akceleratorach start-upów
Biznes Ludzie Startupy
O polskiej firmie głośno w USA. Ożywiła gwiazdy Hollywood w kontrowersyjny sposób
Biznes Ludzie Startupy
Będą uczyć, jak nie paść ofiarą botów. Polska firma idzie w świat
Materiał Promocyjny
Mazda CX-5 – wszystko, co dobre, ma swój koniec
Materiał partnera
4 miliony na urodziny
Materiał Promocyjny
Branża bankowa gorszy okres ma za sobą