Reklama

Koronawirus nakręcił boom na e-zakupy. Bez kontaktu z klientem

Epidemia koronawirusa sprawiła, że mocno wzrósł w Chinach popyt na kupowanie w internecie podstawowych artykułów. Niektóre firmy wprowadziły opcję dostaw bez fizycznej interakcji z klientem.

Publikacja: 09.02.2020 16:20

Mieszkańcy robią zapasy w Hongkongu

Mieszkańcy robią zapasy w Hongkongu

Foto: Bloomberg

Dada-JD, popularny chiński internetowy sklep spożywczy, sprzedał w ciągu 10 dni okresu świątecznego (Nowego Roku Księżycowego) 15 tys. ton świeżych produktów. Sprzedaż była więc trzykrotnie wyższa niż w trakcie zeszłorocznych świąt. Epidemia koronawirusa sprawiła, że wielu mieszkańców Chin stara się unikać wychodzenia z domów. Częściej więc zamawiają różne produkty w internecie z dostawą do swoich mieszkań.

CZYTAJ TAKŻE: Chińska sztuczna inteligencja walczy z koronawirusem

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
E-Commerce
Polskie e-biznesy zaproszone do rywalizacji o laury innowacji
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Patronat Rzeczpospolitej
E-commerce 2025: raport Harbingers pokazuje, dlaczego content nie działa i jak AI zmienia zasady gry w SEO
E-Commerce
Klapa dostawczych robotów. Giganci wierzyli, że to przyszłość e-handlu
E-Commerce
Rewolucja w opakowaniach. Ekologiczne i same się naprawią
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
E-Commerce
Mimo inflacji na te produkty Polacy chcą zwiększyć wydatki
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama