Aktualizacja: 01.07.2025 02:30 Publikacja: 15.12.2018 14:07
Arvida Bystrom w kontrowersyjnej kampanii Adidasa
Foto: youtube
Z jednej strony roboty tworzą dzieła sztuki jak obrazy czy poezja, z drugiej artyści tacy jak Arvida Byström sami stają się nośnikiem informacji, podanej w formie cyfrowej.
Artystka wszczepiła sobie pod skórę mikroprocesory o wielkości ziarna ryżu, na których zapisane są różne hasła i przekazy. Odczytać je można jedynie za pośrednictwem czytnika NFC jak telefon komórkowy. Dziełem jest zatem ciało, ale jako część instalacji wyświetlany jest też firm obrazujący proces wszczepiania procesorów pod skórę.
Nowoczesne kabiny, panoramiczne okna, cena od 79 euro – niemiecki start-up Nox Mobility planuje rewolucję na tor...
Start-up Seecoin wdraża nowatorski system, który pozwoli reklamodawcom wejść w interakcję z odbiorcami. Jego twó...
Firma, która opracowuje systemy AI i drony uderzeniowe, dość niespodziewanie stała się jedną z najcenniejszych u...
Twórca start-upu Jetson One Tomasz Patan wprowadza na rynek kolejną wersję pojazdu, o którym jest już głośno na...
Proces cyfryzacji nabiera tempa także w polskiej gospodarce. Od menedżerów i pracowników będzie wymagał nowych k...
Polski youtuber i przedsiębiorca postanowił, opierając się wyłącznie na sztucznej inteligencji, zbudować od pods...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas