Reklama
Rozwiń

Polacy ubrani online

Online kupuje już 11 mln Polaków w wieku do 64 lat, ale w tej grupie 15 mln nadal się na to zdecydowało. To pokazuje, jak ogromny potencjał tkwi nadal w internetowych zakupach.

Publikacja: 05.06.2019 18:27

Polacy ubrani online

Foto: cyfrowa.rp.pl

Polacy w sieci wydają 50 mld zł, z czego – jak podaje firma GfK Polonia – w sklepach ponad 39 mld zł. Rynek w ostatnich latach rośnie w tempie dwucyfrowym, głównie dzięki rosnącym zakupom osób już przekonanych do tej formy zawierania transakcji. Grupa opornych jest jednak wciąż bardzo duża.

– Obecnie prawie 11 mln polskich konsumentów w wieku powyżej 15 lat dokonuje zakupów w internecie. Najliczniejszą grupę wiekową kupujących online, bo aż 60 proc., stanowią osoby do 34 lat – mówi Agnieszka Sora, dyrektor zarządzająca w GfK Polonia. – Dla prawie 50 proc. konsumentów na świecie smartfon lub tablet, czyli urządzenia mobilne, stają się najważniejszym narzędziem przy podejmowaniu decyzji zakupowych – dodaje.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes Ludzie Startupy
Niemcy rzucają wyzwanie tanim liniom lotniczym. Z Polski mają pojechać luksusowe nocne pociągi
Biznes Ludzie Startupy
Firmy będą wynagradzać za oglądanie ich reklam? Polacy szykują rewolucję
Biznes Ludzie Startupy
Twórca Spotify finansuje broń przyszłości. Ten tajemniczy start-up jest już wart miliardy
Biznes Ludzie Startupy
Latający skuter Polaka stał się hitem. Teraz pojawił się kolejny model
Biznes Ludzie Startupy
Digitalizacja musi wzmocnić ludzkie zespoły