Aktualizacja: 11.05.2025 23:46 Publikacja: 12.04.2021 19:14
Tom Holland
Foto: Shutterstock
To część porozumienia Sony z internetowym gigantem. Studio japońskiego koncernu na ekran zamierzało wprowadzić kilka przebojów, w tym historie znane z monitorów komputerowych. Potencjał dostrzegł Netflix. Zawarł z Sony umowę na wyłączność w zakresie strumieniowania przyszłych filmów studia, zaraz po ich kinowych premierach. Kontrakt obejmuje „Uncharted”, przebój z udziałem takich gwiazd jak Tom Holland i Mark Wahlberg, który ma na ekranach debiutować w przyszłym roku, a także kolejne części „Spider-Mana” (m.in. „Into the Spider-Verse” i przyszłe części „Venom i Spider-Man”) oraz inne produkcje Marvela. Chodzi m.in. o „Morbius” z Jaredem Leto (amerykański film akcji na podstawie serii komiksów). Transakcja z Sony wygląda więc z punktu widzenia fanów kina wyjątkowo atrakcyjnie.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas