Polacy sprzedają eko-okulary. Przymierzysz je przez smartfona

Gepetto, znane głównie jako producent drewnianych oprawek do okularów, idzie w nowe technologie. Zaczyna od rozszerzonej rzeczywistości, ale to nie koniec planów marki.

Publikacja: 19.10.2020 16:00

Polacy sprzedają eko-okulary. Przymierzysz je przez smartfona

Foto: Shutterstock

W Gepetto siły połączyli Mateusz Toporowicz, założyciel marki, i Piotr Kruszyński, były prezes Pizzaportal.pl, który to serwis został za 150 mln zł sprzedany hiszpańskiemu Glovo. Firma od 2013 r. sprzedaje ekologiczne, drewniane okulary, wykorzystuje też technikę druku 3D. Sprzedaż prowadzi tylko online, teraz planuje pozyskanie finansowania i podbój zagranicy.

CZYTAJ TAKŻE:  Okulary Google wsparte przez AI pomogą niewidomym

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 79 zł za pół roku czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes Ludzie Startupy
Ukraina „krainą jednorożców”. Mimo wojny innowacyjne firmy odniosły światowy sukces
Materiał Promocyjny
Berlingo VAN od 69 900 zł netto
Biznes Ludzie Startupy
Voiceboty, cyberobrona czy badanie ryzyka raka. Państwowe giganty pokochały start-upy
Biznes Ludzie Startupy
Wyróżnienia „Rzeczpospolitej Cyfrowej”. Z polskimi innowacjami nie jest tak źle, wskazaliśmy wybitnych
Biznes Ludzie Startupy
Polskie tuzy technologii z imponującym projektem. Rzucają wyzwanie USA
Materiał Partnera
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Biznes Ludzie Startupy
Bot biegłym rewidentem. Księgowa AI prześwietli firmy
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście