Reklama

Polacy sprzedają eko-okulary. Przymierzysz je przez smartfona

Gepetto, znane głównie jako producent drewnianych oprawek do okularów, idzie w nowe technologie. Zaczyna od rozszerzonej rzeczywistości, ale to nie koniec planów marki.

Publikacja: 19.10.2020 16:00

Polacy sprzedają eko-okulary. Przymierzysz je przez smartfona

Foto: Shutterstock

W Gepetto siły połączyli Mateusz Toporowicz, założyciel marki, i Piotr Kruszyński, były prezes Pizzaportal.pl, który to serwis został za 150 mln zł sprzedany hiszpańskiemu Glovo. Firma od 2013 r. sprzedaje ekologiczne, drewniane okulary, wykorzystuje też technikę druku 3D. Sprzedaż prowadzi tylko online, teraz planuje pozyskanie finansowania i podbój zagranicy.

CZYTAJ TAKŻE:  Okulary Google wsparte przez AI pomogą niewidomym

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
„Polski laser”. Ten start-up chce odmienić produkcję smartfonów i chipów
Materiał Promocyjny
Łączność dopasowana do potrzeb przedsiębiorcy
Biznes Ludzie Startupy
Ogrody i plantacje zamiast parkingów i pustostanów. To będzie rewolucja w miastach
Biznes Ludzie Startupy
Miliony dolarów na wojskowe drony, AI i robo-karaluchy. Niemcy zgarniają wszystko
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Biznes Ludzie Startupy
Ile można wycisnąć z hulajnogi? Ten start-up chce pobić światowy rekord
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama