Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 14.10.2025 20:12 Publikacja: 27.04.2021 07:29
W gdyńskim salonie zegarmistrzowskim rodzina Ogrodowiczów składa czasomierze marki Balticus. Te trafiają nawet do Japonii i Singapuru. Za tą młodą pomorską marką stoi Bartosz Knop
Foto: mat. pras.
Za kilkanaście dni ma ruszyć kampania crowdfundingowa polskich zegarków. Startup, który porwał się z projektem wywalczenia dla siebie niszy na opanowanym przez gigantów rynku, chce w zamian za udziały pozyskać od internautów 2,2 mln zł. Pieniądze pomogą w rozbudowie portfolio i mocy produkcyjnych i zwiększeniu rozpoznawalności w sektorze marek premium.
Balticus, bo o nim mowa, ma już wizerunkowe wsparcie Kamila Grosickiego. Znany polski piłkarz, członek kadry narodowej, jest ambasadorem marki. Ale teraz klucz do dalszej ekspansji pomorskiej firmy leży w rękach tzw. inwestorów społecznościowych.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Zespół rodzimych naukowców, we współpracy z inwestorami, chce pokonać problem, z którym zmaga się dziś 5 proc. E...
Polskie boty biorą się za badania obrazowe – analizują m.in. wyniki tomografii komputerowej i skany MRI mózgu. D...
Finansują m.in. wiodące w świecie innowacji firmy Figure AI i Anduril, tworzące humanoidy i bezzałogowce-kamikaz...
17 września 2025r. w zabytkowym Dworze w Tomaszowicach pod Krakowem odbyła się XIII edycja Gali e-Commerce Polsk...
Pięcioro polskich studentów znalazło się w elitarnym gronie uczestników tegorocznej edycji programu Huawei Seeds...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas