Internetowa telewizja burzy stare biznesowe modele

Kino, telewizja, sklep, wypożyczalnia. Tak wyglądało życie filmu, zanim pojawili się internetowi giganci.

Publikacja: 05.02.2019 13:52

Internetowa telewizja burzy stare biznesowe modele

Foto: Adobe Stock

– Trudno jest o jednoznaczną odpowiedź na pytanie, co poświęcają widzowie, aby korzystać z internetowych serwisów filmowych. Zakłada się, że za sprawą VoD traci głównie tradycyjna telewizja, jednak jakiś czas temu prezes Netfliksa ocenił, że ich konkurencją są angażujące użytkowników: Facebook i inne media społecznościowe czy portale z informacjami itp. To się oczywiście zaraz zmieni, bo Netflix będzie musiał stawić czoła Disney Plus i Apple. Wszyscy będą mieć ten sam problem: będą walczyć o czas użytkownika – mówi Wolfgang Laskowski, rzecznik CDA.

Pozostało 83% artykułu

BLACK WEEKS -75%

Czytaj dalej RP.PL. Nie przegap oferty roku!
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes Ludzie Startupy
Gigantyczna inwestycja w polski start-up. AI znad Wisły robi furorę w Ameryce
Biznes Ludzie Startupy
Polska firma rusza z ekspansją za oceanem. Jej AI wykrywa raka z wielką skutecznością
Biznes Ludzie Startupy
Polski start-up podbił USA i wzbudził kontrowersje. Teraz zainwestuje nad Wisłą
Biznes Ludzie Startupy
Zadbają o plony jak hinduska bogini. Polska firma odnowi ziemię
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Biznes Ludzie Startupy
Polska firma zaleje Chiny translatorami. To kolejny krok w światowej ekspansji