Internetowa telewizja burzy stare biznesowe modele

Kino, telewizja, sklep, wypożyczalnia. Tak wyglądało życie filmu, zanim pojawili się internetowi giganci.

Publikacja: 05.02.2019 13:52

Internetowa telewizja burzy stare biznesowe modele

Foto: Adobe Stock

– Trudno jest o jednoznaczną odpowiedź na pytanie, co poświęcają widzowie, aby korzystać z internetowych serwisów filmowych. Zakłada się, że za sprawą VoD traci głównie tradycyjna telewizja, jednak jakiś czas temu prezes Netfliksa ocenił, że ich konkurencją są angażujące użytkowników: Facebook i inne media społecznościowe czy portale z informacjami itp. To się oczywiście zaraz zmieni, bo Netflix będzie musiał stawić czoła Disney Plus i Apple. Wszyscy będą mieć ten sam problem: będą walczyć o czas użytkownika – mówi Wolfgang Laskowski, rzecznik CDA.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Biznes Ludzie Startupy
Polskie e-translatory robią furorę na CES 2025. Ta technologia odmieni komunikację
Biznes Ludzie Startupy
Polskie drony podbiją Europę? Ten start-up wybiera się na giełdę i w... kosmos
Biznes Ludzie Startupy
Zagadka polskich start-upów. Świetne pomysły, ale kiedy zaczną podbijać świat?
Biznes Ludzie Startupy
Start-upy 2025. O tych polskich projektach może być wkrótce głośno
Biznes Ludzie Startupy
Ten polski 18-latek stworzył system AI dla firm zbrojeniowych w USA