Reklama
Rozwiń
Reklama

Internetowa telewizja burzy stare biznesowe modele

Kino, telewizja, sklep, wypożyczalnia. Tak wyglądało życie filmu, zanim pojawili się internetowi giganci.

Publikacja: 05.02.2019 13:52

Internetowa telewizja burzy stare biznesowe modele

Foto: Adobe Stock

– Trudno jest o jednoznaczną odpowiedź na pytanie, co poświęcają widzowie, aby korzystać z internetowych serwisów filmowych. Zakłada się, że za sprawą VoD traci głównie tradycyjna telewizja, jednak jakiś czas temu prezes Netfliksa ocenił, że ich konkurencją są angażujące użytkowników: Facebook i inne media społecznościowe czy portale z informacjami itp. To się oczywiście zaraz zmieni, bo Netflix będzie musiał stawić czoła Disney Plus i Apple. Wszyscy będą mieć ten sam problem: będą walczyć o czas użytkownika – mówi Wolfgang Laskowski, rzecznik CDA.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Materiał Promocyjny
INEA partnerem Digital Excellence Awards - współpraca na rzecz przyspieszenia cyfrowej transformacji w Polsce
Biznes Ludzie Startupy
Huawei Startup Challenge wesprze rolnicze innowacje
Biznes Ludzie Startupy
Jeff Bezos znów u steru. Poprowadzi rewolucyjny start-up AI
Biznes Ludzie Startupy
AI zrobi rewolucję w polskich przetargach? Ma pomóc wygrywać
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes Ludzie Startupy
Polak znów triumfuje w konkursie Dysona. Jego wynalazek ratuje rzeki
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama