Reklama
Rozwiń

Czatujesz, kupujesz. Polacy wprowadzają chat-commerce

Platforma Gizmi.io wdraża rozwiązanie, które potrafi zmienić popularne komunikatory internetowe w sklepy online.

Publikacja: 10.06.2021 10:04

Tomasz Uściński i Michał Kiełpiński stworzyli platformę,
która umożliwia prowadzenie sprzedaży bezpo

Tomasz Uściński i Michał Kiełpiński stworzyli platformę, która umożliwia prowadzenie sprzedaży bezpośrednio z poziomu m.in. Facebooka czy Instagrama.

Foto: Shutterstock

Firmy i marki są coraz aktywniejsze w sieci i coraz chętniej komunikują się ze swoimi klientami poprzez media społecznościowe. Tak właśnie zrodził się nowy trend – chat-commerce, który pozwala prowadzić sprzedaż z tego poziomu.

– Wykorzystując Facebooka, Instagram, LinkedIn czy kanał YouTube, Gizmi umożliwia sprzedaż bezpośrednio z poziomu aplikacji i znacznie przyspiesza cały proces zakupowy. Wszystko odbywa się w oknie chatu Facebook Messengera, bez dodatkowych kroków przekierowujących na stronę sklepu czy płatności online – wskazuje Tomasz Uściński, współtwórca startupu.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes Ludzie Startupy
Niemcy rzucają wyzwanie tanim liniom lotniczym. Z Polski mają pojechać luksusowe nocne pociągi
Biznes Ludzie Startupy
Firmy będą wynagradzać za oglądanie ich reklam? Polacy szykują rewolucję
Biznes Ludzie Startupy
Twórca Spotify finansuje broń przyszłości. Ten tajemniczy start-up jest już wart miliardy
Biznes Ludzie Startupy
Latający skuter Polaka stał się hitem. Teraz pojawił się kolejny model
Biznes Ludzie Startupy
Digitalizacja musi wzmocnić ludzkie zespoły