Reklama

Czatujesz, kupujesz. Polacy wprowadzają chat-commerce

Platforma Gizmi.io wdraża rozwiązanie, które potrafi zmienić popularne komunikatory internetowe w sklepy online.

Publikacja: 10.06.2021 10:04

Tomasz Uściński i Michał Kiełpiński stworzyli platformę,
która umożliwia prowadzenie sprzedaży bezpo

Tomasz Uściński i Michał Kiełpiński stworzyli platformę, która umożliwia prowadzenie sprzedaży bezpośrednio z poziomu m.in. Facebooka czy Instagrama.

Foto: Shutterstock

Firmy i marki są coraz aktywniejsze w sieci i coraz chętniej komunikują się ze swoimi klientami poprzez media społecznościowe. Tak właśnie zrodził się nowy trend – chat-commerce, który pozwala prowadzić sprzedaż z tego poziomu.

– Wykorzystując Facebooka, Instagram, LinkedIn czy kanał YouTube, Gizmi umożliwia sprzedaż bezpośrednio z poziomu aplikacji i znacznie przyspiesza cały proces zakupowy. Wszystko odbywa się w oknie chatu Facebook Messengera, bez dodatkowych kroków przekierowujących na stronę sklepu czy płatności online – wskazuje Tomasz Uściński, współtwórca startupu.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Projekt AE-001. Polacy chcą zrewolucjonizować leczenie alergii
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Biznes Ludzie Startupy
Nadchodzą szybsze i precyzyjne diagnozy. Polacy zaprzęgają AI do medycyny
Biznes Ludzie Startupy
Potężny inwestor z USA stawia na polskie roje dronów. AI sercem projektu
Patronat Rzeczpospolitej
Znamy laureatów e-Commerce Polska Awards 2025!
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes Ludzie Startupy
Huawei Seeds for the Future: pięcioro studentów z Polski w technologicznym sercu Chin
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama