Reklama
Rozwiń

Bogaty świat polskich internetowych gwiazd

Czołowi polscy youtuberzy i instagramerzy są w stanie – dzięki współpracy z markami – generować kilkadziesiąt tysięcy złotych przychodu miesięcznie. Takich najpopularniejszych tzw. influencerów w sieci obserwuje nawet ponad 1 mln fanów.

Publikacja: 15.09.2019 10:00

Tłumy fanów z całej Polski odwiedziły krakowską Tauron Arenę, by podczas MeetUp 2019 poznać swoich i

Tłumy fanów z całej Polski odwiedziły krakowską Tauron Arenę, by podczas MeetUp 2019 poznać swoich internetowych idoli

Foto: mat. pras.

Fakt, że nastolatek, który nagrywa filmy w internecie i ma własny kanał na YouTubie, jest w stanie zarobić w ciągu miesiąca więcej niż jego rodzice w pół roku, wciąż wywołuje zdziwienie u wielu osób. Dynamiczny rozwój mediów społecznościowych, postęp technologiczny i rosnące znaczenie online’owych twórców w grupie, z reguły młodszych, konsumentów treści internetowych to niewątpliwie rewolucja. Dla pokolenia Z (urodzeni po roku 2000) i milenialsów znani youtuberzy czy twórcy z Instagrama to dziś często takie same gwiazdy, a czasem nawet większe, niż idole ze scen muzycznych i planów filmowych. Zarobki na poziomie kilkudziesięciu tysięcy złotych miesięcznie czy kilkuset tysięcy za realizację długofalowego projektu to w przypadku topowych twórców nad Wisłą nic nowego.

Pozostało jeszcze 92% artykułu
Biznes Ludzie Startupy
Voiceboty, cyberobrona czy badanie ryzyka raka. Państwowe giganty pokochały start-upy
Biznes Ludzie Startupy
Wyróżnienia „Rzeczpospolitej Cyfrowej”. Z polskimi innowacjami nie jest tak źle, wskazaliśmy wybitnych
Biznes Ludzie Startupy
Polskie tuzy technologii z imponującym projektem. Rzucają wyzwanie USA
Biznes Ludzie Startupy
Bot biegłym rewidentem. Księgowa AI prześwietli firmy
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Biznes Ludzie Startupy
Rewolucja w wykrywaniu raka? Guru z Doliny Krzemowej inwestuje w polską firmę
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń