Ericsson: po pandemii priorytetem podróże, rodzina i zdrowie

Nowa pandemiczna sytuacja stanie się rzeczywistością, konsumenci będą spędzać w sieci średnio o dziesięć godzin w tygodniu więcej. Ericsson opublikował swoje największe badanie konsumenckie, obejmujące opinie 2,3 mld konsumentów z 31 krajów.

Publikacja: 12.06.2021 10:59

Ericsson: po pandemii priorytetem podróże, rodzina i zdrowie

Foto: Bloomberg

Z raportu The Future Urban Reality wynika, że tendencja do przenoszenia zasadniczych elementów codziennego życia do sieci – zapoczątkowana przez globalną pandemię Covid-19, pozostanie istotna dla ludzi z całego świata długo po przeminięciu pandemii.

Konsumenci nie tylko będą nadal wykonywać rutynowe aktywności – takie jak praca zdalna, e-nauka, e-zdrowie i internetowe zakupy spożywcze – online, ale jeszcze „dodadzą do nich średnio 2,5 nowej usługi”. Autorzy raportu przewidują, że po pandemii konsumenci będą priorytetowo traktować przeznaczanie czasu wolnego na podróże, praktykowanie mindfulness oraz spędzanie czasu z przyjaciółmi i rodziną.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

9 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Biznes Ludzie Startupy
Polskie e-translatory robią furorę na CES 2025. Ta technologia odmieni komunikację
Biznes Ludzie Startupy
Polskie drony podbiją Europę? Ten start-up wybiera się na giełdę i w... kosmos
Biznes Ludzie Startupy
Zagadka polskich start-upów. Świetne pomysły, ale kiedy zaczną podbijać świat?
Biznes Ludzie Startupy
Start-upy 2025. O tych polskich projektach może być wkrótce głośno
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Biznes Ludzie Startupy
Ten polski 18-latek stworzył system AI dla firm zbrojeniowych w USA
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego