Reklama

Disney+ goni Netflixa. Dzięki Covid-19

16 miesięcy – tyle Disneyowi zajęło osiągnięcie poziomu 100 mln subskrybentów platformy streamingowej.

Publikacja: 14.03.2021 08:52

W listopadzie 2017 roku The Walt Disney Company weszła na giełdę, teraz zaś odpaliła wielki telewizy

W listopadzie 2017 roku The Walt Disney Company weszła na giełdę, teraz zaś odpaliła wielki telewizyjny serwis streamingowy Disney+

Foto: Bloomberg

W listopadzie 2019 roku, kiedy serwis Disney+ został uruchomiony, szacowano, że osiągnięcie 60-90 mln subskrybentów nastąpi dopiero w 2024 roku. Jednak pandemia koronawirusa i lockdowny pomogły koncernowi, który teraz szacuje, że w 2021 roku pozyska od 230 do 260 mln nowych subskrybentów.

CZYTAJ TAKŻE: Netflix chce skończyć z dzieleniem się kontem. Traci na tym miliardy

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Strażnik nieba NATO z Gdyni. Polska tarcza antydronowa podbija świat
Materiał Promocyjny
Huawei wyznacza nowy standard bezpieczeństwa magazynów energii
Biznes Ludzie Startupy
„Polski laser”. Ten start-up chce odmienić produkcję smartfonów i chipów
Materiał Promocyjny
Łączność dopasowana do potrzeb przedsiębiorcy
Biznes Ludzie Startupy
Ogrody i plantacje zamiast parkingów i pustostanów. To będzie rewolucja w miastach
Reklama
Reklama