Aktualizacja: 19.04.2025 16:57 Publikacja: 21.03.2020 10:03
Foto: Adobe Stock
Szczególnie wzrósł ruch w serwisach streamingowych. Z danych grupy LTTM wynika, że oglądalność youtuberów w okresie pandemii wzrosła aż o 30 proc.
– Czas pandemii oznacza nie tylko czasu zwiększonej konsumpcji mediów, ale także zaobserwowany przez nas wzrost aktywności twórców treści – potwierdza Paweł Stano, prezes LifeTube.
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
Lada moment ma nastąpić premiera rozwiązania, które łączy w sobie komunikator, funkcje płatnicze i społecznościo...
BioCam rusza z pilotażem endoskopowych kapsułek AI – trafiły one do klinik weterynaryjnych. A na horyzoncie jest...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Huawei wprowadza przełomowe rozwiązania, które przyspieszają rozwój sztucznej inteligencji w kluczowych sektorac...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas