Google zmienił warunki gry dla e-sklepów

Firmy handlujące w sieci, o ile nie chcą wpaść w odmęty internetowej wyszukiwarki, muszą zmienić swoje strony WWW. Wszystko przez nowy sposób pozycjonowania tego typu platform.

Publikacja: 08.06.2021 00:19

Jeśli e-sklepy nie chcą spaść w wynikach wyszukiwania Google’a, muszą się dostosować do nowych zasad

Jeśli e-sklepy nie chcą spaść w wynikach wyszukiwania Google’a, muszą się dostosować do nowych zasad rankowania stron.

Foto: Shutterstock

Core Web Vitals (CWV) to nowe wyzwanie dla e-commerce. Pod tą nazwą kryje się zmieniony sposób oceniania stron internetowych, jaki w maju wdrożył Google. W rezultacie tych zmian wyżej rankowane będą serwisy, które ładują się szybko, są pozbawione jakichkolwiek „obciążających” elementów i nie zmieniają swojej struktury podczas ich przeglądania. Eksperci twierdzą, że aby nie stracić wysokich pozycji na liście wyszukiwarek, sklepy online powinny się dostosować do nowych kryteriów oceny Google’a.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Biznes Ludzie Startupy
Dotyk przez internet? Tak, to już możliwe, Polacy zbliżą narody
Biznes Ludzie Startupy
Polacy połączyli modę z AI. Na celowniku Stany Zjednoczone
Biznes Ludzie Startupy
Indeks strachu Trumpa. Ukraińcy w Polsce stworzyli narzędzie przewidujące przyszłość
Biznes Ludzie Startupy
Polacy rzucają wyzwanie Revolutowi i Instagramowi. Teraz przebojem ma być SocialFi
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Biznes Ludzie Startupy
Magiczna kapsułka z Polski rusza w świat. Może być przełomem w leczeniu zwierząt
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne