Reklama
Rozwiń

Google zmienił warunki gry dla e-sklepów

Firmy handlujące w sieci, o ile nie chcą wpaść w odmęty internetowej wyszukiwarki, muszą zmienić swoje strony WWW. Wszystko przez nowy sposób pozycjonowania tego typu platform.

Publikacja: 08.06.2021 00:19

Jeśli e-sklepy nie chcą spaść w wynikach wyszukiwania Google’a, muszą się dostosować do nowych zasad

Jeśli e-sklepy nie chcą spaść w wynikach wyszukiwania Google’a, muszą się dostosować do nowych zasad rankowania stron.

Foto: Shutterstock

Core Web Vitals (CWV) to nowe wyzwanie dla e-commerce. Pod tą nazwą kryje się zmieniony sposób oceniania stron internetowych, jaki w maju wdrożył Google. W rezultacie tych zmian wyżej rankowane będą serwisy, które ładują się szybko, są pozbawione jakichkolwiek „obciążających” elementów i nie zmieniają swojej struktury podczas ich przeglądania. Eksperci twierdzą, że aby nie stracić wysokich pozycji na liście wyszukiwarek, sklepy online powinny się dostosować do nowych kryteriów oceny Google’a.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes Ludzie Startupy
Niemcy rzucają wyzwanie tanim liniom lotniczym. Z Polski mają pojechać luksusowe nocne pociągi
Biznes Ludzie Startupy
Firmy będą wynagradzać za oglądanie ich reklam? Polacy szykują rewolucję
Biznes Ludzie Startupy
Twórca Spotify finansuje broń przyszłości. Ten tajemniczy start-up jest już wart miliardy
Biznes Ludzie Startupy
Latający skuter Polaka stał się hitem. Teraz pojawił się kolejny model
Biznes Ludzie Startupy
Digitalizacja musi wzmocnić ludzkie zespoły