Reklama
Rozwiń

Atrakcje turystyczne nie lubią internetu. Ten startup to zmieni

Krakowski startup Droplabs opracował system online, który pozwala firmom na błyskawiczne uruchomienie sprzedaży i dystrybucji biletów, voucherów, a nawet wycieczek.

Publikacja: 23.08.2021 11:59

Atrakcje turystyczne nie lubią internetu. Ten startup to zmieni

Foto: Instagram

Polski projekt wdrożyło już u siebie wielu klientów startupu z branży rekreacyjnej i turystycznej, w tym Tatrzański Park Narodowy, Aquapark Reda czy Muzeum Gdańska. Ale na tym spółka nie zamierza poprzestawać. Droplabs liczy na przyspieszenie rozwoju systemu i zagraniczną ekspansję. Pomóc mają w tym pieniądze, które firma w lipcu pozyskała od inwestorów. Fundusze Xevin Investments oraz Protos Next, a także firma Blue Media wyłożyły 3,3 mln zł.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes Ludzie Startupy
Niemcy rzucają wyzwanie tanim liniom lotniczym. Z Polski mają pojechać luksusowe nocne pociągi
Biznes Ludzie Startupy
Firmy będą wynagradzać za oglądanie ich reklam? Polacy szykują rewolucję
Biznes Ludzie Startupy
Twórca Spotify finansuje broń przyszłości. Ten tajemniczy start-up jest już wart miliardy
Biznes Ludzie Startupy
Latający skuter Polaka stał się hitem. Teraz pojawił się kolejny model
Biznes Ludzie Startupy
Digitalizacja musi wzmocnić ludzkie zespoły