Reklama

Atrakcje turystyczne nie lubią internetu. Ten startup to zmieni

Krakowski startup Droplabs opracował system online, który pozwala firmom na błyskawiczne uruchomienie sprzedaży i dystrybucji biletów, voucherów, a nawet wycieczek.

Publikacja: 23.08.2021 11:59

Atrakcje turystyczne nie lubią internetu. Ten startup to zmieni

Foto: Instagram

Polski projekt wdrożyło już u siebie wielu klientów startupu z branży rekreacyjnej i turystycznej, w tym Tatrzański Park Narodowy, Aquapark Reda czy Muzeum Gdańska. Ale na tym spółka nie zamierza poprzestawać. Droplabs liczy na przyspieszenie rozwoju systemu i zagraniczną ekspansję. Pomóc mają w tym pieniądze, które firma w lipcu pozyskała od inwestorów. Fundusze Xevin Investments oraz Protos Next, a także firma Blue Media wyłożyły 3,3 mln zł.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Polak znów triumfuje w konkursie Dysona. Jego wynalazek ratuje rzeki
Biznes Ludzie Startupy
Polska AI pomoże naprawić zęby. Rewolucja w stomatologii?
Biznes Ludzie Startupy
Studia za granicą? Polski start-up otworzył do nich drzwi tysiącom
Biznes Ludzie Startupy
Projekt AE-001. Polacy chcą zrewolucjonizować leczenie alergii
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Biznes Ludzie Startupy
Nadchodzą szybsze i precyzyjne diagnozy. Polacy zaprzęgają AI do medycyny
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama