Reklama
Rozwiń
Reklama

Atrakcje turystyczne nie lubią internetu. Ten startup to zmieni

Krakowski startup Droplabs opracował system online, który pozwala firmom na błyskawiczne uruchomienie sprzedaży i dystrybucji biletów, voucherów, a nawet wycieczek.

Publikacja: 23.08.2021 11:59

Atrakcje turystyczne nie lubią internetu. Ten startup to zmieni

Foto: Instagram

Polski projekt wdrożyło już u siebie wielu klientów startupu z branży rekreacyjnej i turystycznej, w tym Tatrzański Park Narodowy, Aquapark Reda czy Muzeum Gdańska. Ale na tym spółka nie zamierza poprzestawać. Droplabs liczy na przyspieszenie rozwoju systemu i zagraniczną ekspansję. Pomóc mają w tym pieniądze, które firma w lipcu pozyskała od inwestorów. Fundusze Xevin Investments oraz Protos Next, a także firma Blue Media wyłożyły 3,3 mln zł.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Polska AI pomoże naprawić zęby. Rewolucja w stomatologii?
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Biznes Ludzie Startupy
Studia za granicą? Polski start-up otworzył do nich drzwi tysiącom
Biznes Ludzie Startupy
Projekt AE-001. Polacy chcą zrewolucjonizować leczenie alergii
Biznes Ludzie Startupy
Nadchodzą szybsze i precyzyjne diagnozy. Polacy zaprzęgają AI do medycyny
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Biznes Ludzie Startupy
Potężny inwestor z USA stawia na polskie roje dronów. AI sercem projektu
Reklama
Reklama