Aktualizacja: 11.12.2024 20:25 Publikacja: 19.11.2021 09:25
Foto: Adobe Stock
W platformę, umożliwiającą projektowanie i zamawianie spersonalizowanych opakowań, zainwestowały m.in. francuski fundusz Infravia Growth, PortfoLion, White Star Capital i Market One Capital. Finansowanie zapewnił ponadto Europejski Bank Inwestycyjny.
Packhelp to startup założony w 2016 r. W ciągu pięciu lat zdobyła ponad 50 tys. klientów z 30 krajów, a z rozwiązań polskiej firmy korzystały m.in. BMW, H&M, Google, T-Mobile, czy Uber. W ub. r. - w rankingu Deloitte Technology’s Fast 50 - została uznany za najszybciej rozwijającą się firmę technologiczną w Europie Środkowej. Dziś to największy na kontynencie marketplace w branży opakowań. Od czasu uruchomienia swojej działalności spółka pozyskał od inwestorów już w sumie ponad 240 mln zł. Wojtek Sadowski, współzałożyciel Packhelp, wskazuje, że pieniądze pomogą w dalszym dynamicznym rozwoju w Europie, w tym także poprzez przejęcia lokalnych graczy.
Start-up Flexee nawiązał współpracę z Visą i wprowadza nowatorski benefit dla pracowników, który pozwoli im kupować posiłki w sklepach oraz zamawiać jedzenie online.
Trójmiejski start-up Maviator opracował prototyp osobowego drona – pojazd jest w pełni funkcjonalny i szykowany do produkcji. Firma właśnie rusza ze zbiórką pieniędzy na rozwój projektu. Maszyna na rynek może trafić w 2025 r.
Stworzona przez Grzegorza Błażewicza spółka, w którą zainwestował Rafał Brzoska, rusza na podbój północy Europy. Chce być wiodącą platformą dla e-commerce.
Start-up z Warszawy sięgnął po AI i opracował aplikację, która daje małym i średnim przedsiębiorstwom możliwość wystawiania faktur za pomocą promptów głosowych.
Bank zachęca rodziców do wprowadzenia swoich dzieci w świat finansów. W prezencie można otrzymać 200 zł dla dziecka oraz voucher na 100 zł dla siebie.
Irlandzka innowatorka poszła na wojnę z nowotworami – opracowała technologię, która pozwala, w szczególności kobietom, walczyć z przykrymi skutkami chemioterapii.
PFR i armia przyglądają się tworzonym przez start-upy technologiom. Celem ma być poprawa bezpieczeństwa państwa.
Brakuje pieniędzy na innowacje – aż 56 proc. start-upów wskazuje, że pozyskanie finansowania jest dziś bardzo trudne. Niemal co piąta spółka wini inwestorów, którzy ostro tną wyceny – wynika z raportu, który „Rzeczpospolita” publikuje jako pierwsza.
Start-up Flexee nawiązał współpracę z Visą i wprowadza nowatorski benefit dla pracowników, który pozwoli im kupować posiłki w sklepach oraz zamawiać jedzenie online.
Trójmiejski start-up Maviator opracował prototyp osobowego drona – pojazd jest w pełni funkcjonalny i szykowany do produkcji. Firma właśnie rusza ze zbiórką pieniędzy na rozwój projektu. Maszyna na rynek może trafić w 2025 r.
Stworzona przez Grzegorza Błażewicza spółka, w którą zainwestował Rafał Brzoska, rusza na podbój północy Europy. Chce być wiodącą platformą dla e-commerce.
Start-up z Warszawy sięgnął po AI i opracował aplikację, która daje małym i średnim przedsiębiorstwom możliwość wystawiania faktur za pomocą promptów głosowych.
Cyrkularne innowacje zaskakują: z jednej strony świetnymi pomysłami, ale z drugiej nie najlepszymi perspektywami.
Start-up założony przez Filipa Kozerę chce zrewolucjonizować tworzenie narzędzi AI. Cieszy, że inwestorzy wyłożyli na niego właśnie fortunę, ale i martwi, że polskie technologie wypływają za granicę.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas