W platformę, umożliwiającą projektowanie i zamawianie spersonalizowanych opakowań, zainwestowały m.in. francuski fundusz Infravia Growth, PortfoLion, White Star Capital i Market One Capital. Finansowanie zapewnił ponadto Europejski Bank Inwestycyjny.
Packhelp to startup założony w 2016 r. W ciągu pięciu lat zdobyła ponad 50 tys. klientów z 30 krajów, a z rozwiązań polskiej firmy korzystały m.in. BMW, H&M, Google, T-Mobile, czy Uber. W ub. r. - w rankingu Deloitte Technology’s Fast 50 - została uznany za najszybciej rozwijającą się firmę technologiczną w Europie Środkowej. Dziś to największy na kontynencie marketplace w branży opakowań. Od czasu uruchomienia swojej działalności spółka pozyskał od inwestorów już w sumie ponad 240 mln zł. Wojtek Sadowski, współzałożyciel Packhelp, wskazuje, że pieniądze pomogą w dalszym dynamicznym rozwoju w Europie, w tym także poprzez przejęcia lokalnych graczy.