Aktualizacja: 11.05.2025 08:55 Publikacja: 19.11.2021 09:25
Foto: Adobe Stock
W platformę, umożliwiającą projektowanie i zamawianie spersonalizowanych opakowań, zainwestowały m.in. francuski fundusz Infravia Growth, PortfoLion, White Star Capital i Market One Capital. Finansowanie zapewnił ponadto Europejski Bank Inwestycyjny.
Packhelp to startup założony w 2016 r. W ciągu pięciu lat zdobyła ponad 50 tys. klientów z 30 krajów, a z rozwiązań polskiej firmy korzystały m.in. BMW, H&M, Google, T-Mobile, czy Uber. W ub. r. - w rankingu Deloitte Technology’s Fast 50 - została uznany za najszybciej rozwijającą się firmę technologiczną w Europie Środkowej. Dziś to największy na kontynencie marketplace w branży opakowań. Od czasu uruchomienia swojej działalności spółka pozyskał od inwestorów już w sumie ponad 240 mln zł. Wojtek Sadowski, współzałożyciel Packhelp, wskazuje, że pieniądze pomogą w dalszym dynamicznym rozwoju w Europie, w tym także poprzez przejęcia lokalnych graczy.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas