Reklama
Rozwiń

Internetowe delikatesy idą w Polskę i na parkiet

Cyfrowy sklep spożywczy, który powstał na pandemicznej fali, szykuje się teraz do ogólnopolskiej ekspansji. Na celowniku Trójmiasto, Wrocław i Katowice.

Publikacja: 14.03.2022 17:55

Startup Deli2 chce pozyskać od inwestorów 2 mln zł, a potem iść na giełdę. Firma ma w planach urucho

Startup Deli2 chce pozyskać od inwestorów 2 mln zł, a potem iść na giełdę. Firma ma w planach uruchomienie delikatesowych dostaw w kilku miastach

Foto: deli2

Warzywa, nabiał, wędliny czy ryby – wszystko od lokalnych producentów – ekologiczna żywność, alkohole i wypieki z regionalnych manufaktur – takimi delikatesami internet podbić chce Bartosz Kazimierczuk, który rozwija startup Deli2. Spółka to e-sklep spożywczy w wersji premium, podmiot zależny notowanej na warszawskim parkiecie firmy Tower Investments. Serwis powstał ledwie w IV kwartale 2020 r., a już wykroił sobie kawałek stołecznego rynku. Uruchomił też pierwszą placówkę stacjonarną (w centrum Warszawy). Wedle planów startupu w ciągu najbliższych dwóch–trzech lat platforma zamierza dotrzeć ze swoją ofertą aż do 10 mln klientów. Na celowniku jest kilka kolejnych miast.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Niemcy rzucają wyzwanie tanim liniom lotniczym. Z Polski mają pojechać luksusowe nocne pociągi
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Biznes Ludzie Startupy
Firmy będą wynagradzać za oglądanie ich reklam? Polacy szykują rewolucję
Biznes Ludzie Startupy
Twórca Spotify finansuje broń przyszłości. Ten tajemniczy start-up jest już wart miliardy
Biznes Ludzie Startupy
Latający skuter Polaka stał się hitem. Teraz pojawił się kolejny model
Biznes Ludzie Startupy
Digitalizacja musi wzmocnić ludzkie zespoły
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama