Aktualizacja: 12.05.2025 19:54 Publikacja: 26.04.2022 08:55
Tsewang Wangkang oraz Frederick Szydłowski stworzyli startup, z którego rozwiązań korzystają już znane sieci i lokale gastronomiczne w Wielkiej. Brytanii i Polsce. Spółka szykuje dalszą ekspansję
Foto: mat. pras.
Frederick Szydłowski, były koszykarz polskiej ekstraklasy, który grał w drużynie PBG Basket Poznań, oraz Tsewang Wangkang, wcześniej związany z takimi bankami, jak JP Morgan czy UBS, stworzyli aplikację lojalnościową i system CRM dla gastronomii. Dzięki temu kawiarnie, bary, restauracje i sklepy mogą zastąpić karteczki z pieczątkami aplikacją mobilną wykorzystującą NFC i Bluetooth. – Otrzymują też cały system CRM, który pozwala im analizować dane i wykorzystywać je w różnych kanałach marketingowych. Z kolei konsumenci mogą korzystać z wielu programów lojalnościowych w jednej aplikacji, która działa jak cyfrowy portfel, i zbierać pieczątki z taką samą łatwością, z jaką płacą z Apple Pay lub Google Pay – wylicza Szydłowski.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas