Teraz nawet małe firmy zaoferują programy lojalnościowe

Krakowski start-up opracował system, dzięki któremu nawet najmniejsze firmy będą – niczym sieci handlowe – posiadać bazy klientów i program zbierania punków za zakupy.

Publikacja: 21.06.2022 11:28

Programy zbierania pieczątek zastępują aplikacje lojalnościowe. Potencjał dostrzegł start-up Spartav

Programy zbierania pieczątek zastępują aplikacje lojalnościowe. Potencjał dostrzegł start-up Spartavity

Foto: Bartek Sadowski/Bloomberg

LoyRise to nowa aplikacja, którą uruchamia Spartavity. Start-up liczy, że pomoże ona małym biznesom utrzymać klientów. Krakowska spółka zajmująca się tworzeniem programów lojalnościowych skonstruowała system, który pozwoli przedsiębiorcom zbudować nie tylko profesjonalne narzędzie do „lojalizacji”, ale przede wszystkim stworzyć własne bazy klientów. Te umożliwią im prowadzenie spersonalizowanej komunikacji, która dotychczas zarezerwowana była przede wszystkim dla dużych stacji paliw czy sieci marketów.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Biznes Ludzie Startupy
Oko zamiast gotówki i dowodu. Polska firma rewolucjonizuje płatności
Materiał Promocyjny
Suzuki Vitara i Suzuki Swift ponownie w gronie liderów rankingu niezawodności
Biznes Ludzie Startupy
Polska firma zadba o łączność NATO. Celuje też w sieć 6G
Biznes Ludzie Startupy
Ten polski pojazd może być światowym hitem. Jeździ, pływa, lata
Biznes Ludzie Startupy
Polskie e-translatory robią furorę na CES 2025. Ta technologia odmieni komunikację
Materiał Promocyjny
Warta oferuje spersonalizowaną terapię onkologiczną
Biznes Ludzie Startupy
Polskie drony podbiją Europę? Ten start-up wybiera się na giełdę i w... kosmos
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego