Aktualizacja: 11.05.2025 11:00 Publikacja: 21.06.2022 11:28
Programy zbierania pieczątek zastępują aplikacje lojalnościowe. Potencjał dostrzegł start-up Spartavity
Foto: Bartek Sadowski/Bloomberg
LoyRise to nowa aplikacja, którą uruchamia Spartavity. Start-up liczy, że pomoże ona małym biznesom utrzymać klientów. Krakowska spółka zajmująca się tworzeniem programów lojalnościowych skonstruowała system, który pozwoli przedsiębiorcom zbudować nie tylko profesjonalne narzędzie do „lojalizacji”, ale przede wszystkim stworzyć własne bazy klientów. Te umożliwią im prowadzenie spersonalizowanej komunikacji, która dotychczas zarezerwowana była przede wszystkim dla dużych stacji paliw czy sieci marketów.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas