AI podpowie marketerom, jak działać

Sztuczna inteligencji zarekomenduje taktyki marketingowe, a nawet ułoży całe strategie pod konkretne firmy. Stworzona przez DigitalFirst.AI platforma ma przyspieszać pracę i obniżać koszty.

Publikacja: 27.06.2022 15:36

Innowacje w marketingu to szybko rosnący rynek. Polskie startupy idą po kawałek tego tortu.

Innowacje w marketingu to szybko rosnący rynek. Polskie startupy idą po kawałek tego tortu.

Foto: shutterstock

Polski startup z sektora martech (nowe technologie w marketingu) opracował platformę, która – na podstawie informacji wejściowych, opisujących m.in. rodzaj działalności, grupę docelową czy tzw. USP produktu (unikatowa cecha oferty, czynnik eksponowany w kampanii reklamowej, wyróżniający dany produkt spośród innych) – rekomenduje marketerom dalsze ruchy dostosowane pod założony przez klienta cel.

Narzędzie od DigitalFirst.AI działa w formule SaaS (oprogramowanie jako usługa) w modelu subskrypcyjnym. Ale stanowi też swoistą platformę do budowy społeczności ekspertów i sprzedaży tworzonych taktyk marketingowych.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Biznes Ludzie Startupy
Polki rewolucjonizują usługi krawieckie. Zrozumiały pokolenie Z i zarabiają
Biznes Ludzie Startupy
Ta aplikacja ochroni Polaków. Wykryje szkodliwe związki
Biznes Ludzie Startupy
Dotyk przez internet? Tak, to już możliwe, Polacy zbliżą narody
Biznes Ludzie Startupy
Polacy połączyli modę z AI. Na celowniku Stany Zjednoczone
Biznes Ludzie Startupy
Indeks strachu Trumpa. Ukraińcy w Polsce stworzyli narzędzie przewidujące przyszłość
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem