Reklama
Rozwiń

AI podpowie marketerom, jak działać

Sztuczna inteligencji zarekomenduje taktyki marketingowe, a nawet ułoży całe strategie pod konkretne firmy. Stworzona przez DigitalFirst.AI platforma ma przyspieszać pracę i obniżać koszty.

Publikacja: 27.06.2022 15:36

Innowacje w marketingu to szybko rosnący rynek. Polskie startupy idą po kawałek tego tortu.

Innowacje w marketingu to szybko rosnący rynek. Polskie startupy idą po kawałek tego tortu.

Foto: shutterstock

Polski startup z sektora martech (nowe technologie w marketingu) opracował platformę, która – na podstawie informacji wejściowych, opisujących m.in. rodzaj działalności, grupę docelową czy tzw. USP produktu (unikatowa cecha oferty, czynnik eksponowany w kampanii reklamowej, wyróżniający dany produkt spośród innych) – rekomenduje marketerom dalsze ruchy dostosowane pod założony przez klienta cel.

Narzędzie od DigitalFirst.AI działa w formule SaaS (oprogramowanie jako usługa) w modelu subskrypcyjnym. Ale stanowi też swoistą platformę do budowy społeczności ekspertów i sprzedaży tworzonych taktyk marketingowych.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Biznes Ludzie Startupy
Niemcy rzucają wyzwanie tanim liniom lotniczym. Z Polski mają pojechać luksusowe nocne pociągi
Biznes Ludzie Startupy
Firmy będą wynagradzać za oglądanie ich reklam? Polacy szykują rewolucję
Biznes Ludzie Startupy
Twórca Spotify finansuje broń przyszłości. Ten tajemniczy start-up jest już wart miliardy
Biznes Ludzie Startupy
Latający skuter Polaka stał się hitem. Teraz pojawił się kolejny model
Biznes Ludzie Startupy
Digitalizacja musi wzmocnić ludzkie zespoły