Polski startup przejmuje rywala w Hiszpanii. Teraz celem Meksyk

LiveKid, rodzima platforma łącząca rodziców z opiekunami w przedszkolach i żłobkach, ogłasza przejęcie Dinantia. To największy konkurent na rynku hiszpańskim. Tym samym platforma staje się liderem w swojej branży na kolejnym europejskim rynku.

Publikacja: 04.07.2022 08:47

Pomnik Torreadora przed Corrida w Madrycie

Pomnik Torreadora przed Corrida w Madrycie

Foto: Fotorzepa, Łukasz Trzciński Łukasz Trzciński

Aplikacja każdego dnia łączy setki tysięcy rodziców i opiekunów, ułatwiając opiekę nad dziećmi w przedszkolach i żłobkach oraz zarządzanie placówkami edukacyjnymi tysiącom dyrektorów. W ciągu zaledwie 10 miesięcy od rundy seed (zalążkowej), spółka zanotował ponad 2,5-krotny wzrost przychodów. W wyniku akwizycji rodzima firma wzrośnie jeszcze mocniej. Już teraz LiveKid obsługuje miesięcznie ponad 250 tys. użytkowników w Europie i Ameryce Południowej, a wartość transakcji dokonywanych za jej pośrednictwem to ponad 350 mln zł rocznie.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Biznes Ludzie Startupy
Polskie e-translatory robią furorę na CES 2025. Ta technologia odmieni komunikację
Biznes Ludzie Startupy
Polskie drony podbiją Europę? Ten start-up wybiera się na giełdę i w... kosmos
Biznes Ludzie Startupy
Zagadka polskich start-upów. Świetne pomysły, ale kiedy zaczną podbijać świat?
Biznes Ludzie Startupy
Start-upy 2025. O tych polskich projektach może być wkrótce głośno
Biznes Ludzie Startupy
Ten polski 18-latek stworzył system AI dla firm zbrojeniowych w USA
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego